פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק משירות האינטרנט למרות בקשה מפורשת וקבלת אסמכתא נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
סביבות ה12/2 התקשרתי ל012 וביקשתי להתנתק, הנציג אמר שלא ניתן לנתק אותי ללא שיחה עם קשרי לקוחות, הועברתי לנציגת קשרי לקוחות והשיחה ארכה זמן רב (מעל שעה) עד שהיא סוף סוף העבירה את בקשת ההתנתקות.
בערב התקשר אלי נציג 012 לפלאפון ואישר שאני מנותק לחלוטין והביא מס' אסמכתא לניתוק.
החודש אני מגלה שמאז 012 המשיכו לחייב את חשבוני חודש בחודשו על סך של 61ש"ח כל חודש, מיד התקשרתי שוב ל012 ונציגה אמרה לי שהיא רואה שהייתה בקשת התנתקות והייתה טעות ולא ניתקו אותי, שעכשיו היא תנתק אותי ותעביר בקשה לזכות אותי ושיחזרו אלי בנוגע לזה. כמעט שבועיים אף אחד לא חזר אלי אז התקשרתי שוב לברר מה קורה והנציג בשיא חוצפתו מתעקש שלא ביקשתי להתנתק לפני ה20 לחודש ואומר לי ישירות שחבל לי על הזמן ופשוט אין עם מי לדבר!!
וזה למרות שייבשו אותי אז מעל שעה בקו, חזרו אלי ואמרו לי בפירוש שניתקו אותי כמו כן הנציג האחרון אמר שיחזור אלי מנהל (שלדבריו "יגיד לי אותו דבר, וזה לא יעזור"), תוך 24 שעות - עברו כבר 3 ימים ואף אחד לא התקשר.
חוצפה וזילזול כזה בלקוח לא ראיתי זמן רב!!
כספי, עוגמת נפש ו סוג הנזק :
ביטול החיובים שחוייבו בחודשים שלאחר בקשת ההתנתקות הראשונה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר אוחיון טופלה בשיחה עם רכזת פניות הציבור של חברתנו לשביעות רצונו תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה