פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשר של תלונה שלי 40780 נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
תשובת החברה היה: פנייתו של מר גולדשמיט טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו באופן מלא ,כמו כן אף נשלח אליו מכתב הנותן הסבר ורציונאל לתשובה אשר קיבל.

לצערי לא קיבלתי מצד החברה, לא מכתב ולא פנייה.

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פניית מר גולדשמיט טופלה מולו במישרין ואף נשלחה תגובה רשמית מהחברה, התקבל אישור מהלקוח על קבלת התגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה