פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זהירות! מעבירים למהירות גבוהה בלי שביקשת, ואחר כך טוענים לתקופת התחייבות.iv נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 02.06.09 ביקשתי להתנתק משירותי האינטרנט של 012. לאחר מספר שנים בהם קיבלתי שירות ללא תקופת התחייבות.
לטענתם עלי לשלם קנס בגין "התנתקות בתקופת חיוב". אחר בירורים טלפוניים עלו הנקודות הבאות:
1. בתאריך 23.04.9 ללא כל יוזמה מצידי, קיבלתי מכתב בו הם שמחים לבשר כי " 012 סמייל מעבירה את כל לקוחות האינטרנט למהירות גבוהה יותר בלי להוסיף אגורה". אני חוזר: "כל לקוחות האינטרנט"
2. לא הייתי זקוק להגדלת המהירות (ואף לא שדרגתי את התשתית לשם כך) . ולפיכך לא יצרתי איתם קשר, על מנת לאשר כי אכן אני מעונין ב"מתנה" שנתנו לי.
3. לטענתם יש להם במחשב תיעוד מצד הנציג הטלפוני שלהם, כי יצר איתי קשר וכי אישרתי את את השדרוג ואת תקופת האחריות ואף לשם כך היה עליו לקבל ממני את פרטי כרטיס האשראי.
4. ציינתי כי לא היו דברים מעולם, אף אחד מ012 לא יצר איתי בנושא, ואף אני לא יצרתי איתם קשר בנושא. וביקשתי שיראו / ישמיעו לי הוכחה.
5. לאחר בדיקה שעשו, ציינו כי ההקלטות ראנדומאליות וכי אין להם הקלטה כזו אך מספיק שהנציג רשם שהוא דיבר איתי. ולפיכך מבחינתם אני מחוייב.
כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי, ללא כל חיוב נוסף מעבר לחיוב על החודש השוטף. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר כהן טופלה בשיחה עם רכזת פניות הציבור של חברתנו לשביעות רצונו תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה