|
|
|
|
|
|
חיוב כפול בגלל טעות של החברה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בשלב מסויים ביקשנו מחברת 012 לשדרג את חיבור האינטרנט שיכלול כתובת IP קבועה. בטעות פתחו לנו מספר לקוח נוסף והחלו לחייב אותנו פעמיים, פעם אחת על החיבור הישן בו השתמשנו ופעם נוספת על החיבור החדש, בו לא השתמשנו. מבירור עם המחלקה הטכנית של 012 החיבור השני גם לא היה פעיל.
כשהעמדנו את 012 על הטעות שלהם הם סרבו להחזיר את הכסף.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ראה פתרון |
תגובה: |
פניית מר שחר טופלה על נציגת פניות הציבור של חברתינו באופן מלא. |
פתרון: |
|
|
|