פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול בגלל טעות של החברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשלב מסויים ביקשנו מחברת 012 לשדרג את חיבור האינטרנט שיכלול כתובת IP קבועה. בטעות פתחו לנו מספר לקוח נוסף והחלו לחייב אותנו פעמיים, פעם אחת על החיבור הישן בו השתמשנו ופעם נוספת על החיבור החדש, בו לא השתמשנו. מבירור עם המחלקה הטכנית של 012 החיבור השני גם לא היה פעיל.
כשהעמדנו את 012 על הטעות שלהם הם סרבו להחזיר את הכסף.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פניית מר שחר טופלה על נציגת פניות הציבור של חברתינו באופן מלא. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה