פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב והמשך התקשרות למרות שביקשתי לניתוק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בדצמבר 2008 הסתיימה תקופת ההתחייבות שלי לספקית האינטרנט 012.
התקשרתי לבקש שלא להמשיך את השירות התחיל תהליך בו טורטרתי בין הנציגים, לעיתים השיחה גם נותקה. לכל נציג אליו הגעתי הבהרתי שבכוונתי לנתק את קשריי עם 012 ובכל פעם שהועלה העניין הועברתי מהר לנציג אחר, או ששמו אותי בהמתנה למשך זמן מייגע, בשלב מאוחר התייאשתי כששוב שמו אותי בהמתנה ארוכה. הבנתי שאולי אני לא עשוי מהחומר שיכול להתמודד עם כמה שעות בשיחה עם נציגים ממולחים ומנוסים בהתשת לקוחות לשעבר, אך כדי לוודא שלא תומשך העיסקה, שלחתי מספר מיילים לחברה ובה באופן הכי ברור ובהיר שאפשר הסברתי שאין בכוונתי להמשיך את ההתקשרות עם החברה ושאני לא מסכים לחיוב נוסף מצידם. בחודש מאי 2009 התקשר אלי נציג מכירות מ012 בהצעת שידרוג והבנתי שעדיין הם מחייבים אותי. עד היום עברתי מסכת ייסורים כדי להגיע להסדר כדי לנתק אותי ולהחזיר את כספי שלא נלקח כדין. בכל פעם נציג מבטיח שיחזרו אלי וזה כמובן לא קרה, עד היום, כאשר נציג בכיר מפניות הציבור של 012 הסביר לי שאכן נובע שעברתי טירטור ועוגמת נפש מצד החברה בנסיוני להתנתק, אך הייתי צריך לחכות ולהמשיך לנסות עד שיתקבל אישור של נציג שאכן "הם מאשרים את ניתוקי" גם מעל שעה, ושעלי היה לוודא בחיובי האשראי שנותקי ולכן האחריות מוטלת עלי בלבד. אחראית מקשרי לקוחות אחרת טענה בשיחתי איתה שהייתי צריך לדאוג לאסמכתה לאישור הניתוק. אני מדגיש שסיימתי את תקופת ההתחייבות והמתנתי לסיים אותה כדי סוף סוף להתנתק מ012, שילמתי להם כל חודש בלי בעיות, אך כאשר ביקשתי לסיים את ההתקשרות-אין עם מי לדבר, ובטח שלא על החזר הכסף שנלקח ממני ללא אישורי וידיעתי
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על החיוב של שבעת החודשים+ריבית+פיצוי על עוגמת הנפש, עלבון ובזבוז זמן פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר שארף טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה