פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים חריגים ללא אישור לקוח בגין תיבת דואר אלקטרוני נושא התלונה:
אלברט יעקב שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏29 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פתח תקוה- ר"ח הסיבים 25 כתובת:
תיאור הבעיה:
מעולם לא חתמתי ואף לא ביקשתי בעל פה או בכתב את הצטרפותי לשירות תיבת
דואר אלקטרוני של 012 כתוצאה מכך לא הייתי מודע על קיומה, בבדיקה שערכתי מתברר שמשנת 2000 עד 2004 פעלה תיבת הדואר ללא תשלום ,בסיום תקופה זו ועד 11 לפברואר 2009 החלה 012 לגבות ממני כסף עבור שירות שלא ביקשתי לא עשיתי בו שימוש וכל זאת מבלי שנשלחו לכתובתי התראות בכתב או הודעות בעל פה (בניגוד למה שאומרים ב-012 ) המתריע על תחילת פעילות התיבה בתשלום ,בשיחת טלפון שלי עם החברה נאמר מפורשות כי כל הדואר נשלח אלי אך ורק באמצעות דואר אלקטרוני של 012 לרבות ההודעות המתריעות על פעילות בתשלום ,מאחר ומעולם לא עשיתי שימוש בתיבת הדואר האלקטרוני של 012 זאת ניתן לבדיקה לפיכך לא היה באפשרותם לשלוח ולי לקבל הודעות כל שהן, עוד נאמר מפי החברה שאין ברשותם אסמכתאות ,חוזה או שיחה מוקלטת המעידה על התקשרות בינינו והרשאה לחיוב כרטיס האשראי שלי בגין תיבת הדואר האלקטרוני.
תשובת 012 סמייל לנאמר מסתכם בשורה אחת לצערנו, לא נמצא מקום לזיכוי בגין פעילות שרות תיבת הדואר.
שיפטו אתם.
איני מצפה שלאור תלונתי לאתר תלונה ישנו 012 את החלטתם ,אני רק בא להתריע ,פעלו בתבונה פיקחו עיניים ואוזניים.
בתודה
יעקב אלברט

עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר אלברט טופלה בשיחה עם רכזת פניות הציבור של חברתנו תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה