פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא טופל ולא נעליים - תלונה 41552 נושא התלונה:
שחר דוד שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נדהמתי לגלות את תגובת 012 שתלונתי 41552 "טופלה על (ידי) נציגת פניות הציבור של חברתינו באופן מלא". לא דובים ולא יער. לא היה ולא נברא.

תזכורת:
ביקשתי מחברת 012 שירות של IP קבוע. במקום לשנות את ההגדרות של המנוי הקיים הקימו מנוי חדש (שכלל לא היה פעיל) וחייבו אותי פעמיים.

נציגת 012 אכן יצרה איתי קשר והציעה הצעה שלא הייתה מקובלת עלי: להתחייב לעוד שנה ולקבל שירותי גלישה במחיר מוזל. סרבתי להצעה ולפיכך התקלה לא טופלה.
נשארתי כועס, ממורמר ומתוסכל על כך שהחברה חייבה אותי עקב טעות שלה פעמיים על שירות שלא צרכתי ולא היה פעיל. 012 מתנהגת לדעתי בנבזות ובטפשות בכך שלא מודה בטעותה ומתעקשת לא להפרד מאף שקל שגבתה שלא כדין.
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
בתאריך ה 17.05.09 בעקבות פנייתו של מר שחר לחברתנו חזרה אליו מנהלת צוות פניות הציבור.
צוין בפני מר שחר כי לאחר בדיקה מעמיקה שנעשתה לבקשתו הסתבר כי שם המשתמש המדובר חובר בתאריך ה 04 לאפריל 2005 לבקשתו המפורשת של מר שחר.
מאז ועד פנייתו אלינו ב 13 למאי 2009 לא ביקש מר שחר לבטל את השירות למרות שקיבל חשבוניות וחיובים באופן סדיר.
ולכן בקשתו לקבל זיכוי בגין התקופה הנ"ל נענתה בשלילה, יש לציין כי על מנת לסיים את הסוגיה על הצד הטוב ביותר ניתנה למר שחר הצעה אטרקטיבית במיוחד הכוללת הטבה של חודש חינם + מחיר אינטרנט מוזל.
נכון למועד כתיבת שורות אלו מר שחרהחליט שלא לקבל את ההצעה.
בנוסף ברצוננו לציין למרות התחייבתו לשירות בוטל המנוי האינטרנט של מר שחר ללא דמי יציאה על מנת לסיים את הפרשה על הצד הטוב ביותר.
נשמח לעמוד לרשותו של מר שחר בכל דבר ועניין בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה