פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תוכנית משולבת ל-012 ולבזק- אי סינכרון לגבי תקופת ההתחייבות ותשלום כפול ל-2 החברות נושא התלונה:
טואג דורון שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 08/04/08 שידרגתי את מהירות הגלישה באינטרנט ל-4 מגה ב-129 ש"ח. המחיר כולל תשלום לחברת התשתית קרי בזק! "תוכנית משולבת") במכתב שקיבלתי נמסר לי כי מינימום לתשלום -שנה ל-012 , 14 חודשיים לחברת התשתית (קרי בזק)
באותו חודש אפריל 2008 שלחה אליי חברת בזק מכתב ובו היא מציינת את פרטי המבצע שהצטרפתי דרך ספק האינטרנט קרי 012 כאשר תקופת ההתחייבות הינה לשנה בלבד (ולא 14 חודש כפי ש-012 ציינה במכתב שלה).
בחודש אפריל 2009 התקשרתי למוקד 012 בכדי להאריך את התוכנית המשולבת ונאמר לי כי איו צורך לבצע דבר אלא להתקשר בעוד חודשיים קרי בחודש יוני 2009.
ואכן ב-05/06/09 התקשרתי ל-012 וביצעתי הארכה של התוכנית המשולבת.
מה שבנתיים לא ידעתי ולא שמתי לב שחברת בזק שלחה לאבא שלי במשך חודשיים חיוב של כ-95 ש"ח עבור שירותי אינטרנט מחודש אפריל-יוני 2009.
בעוד שבמשך חודשיים אלו שילמתי גם ל-012 תשלום עבור התשתית קרי בזק.
כספי סוג הנזק :
זיכוי עבור החודשיים בגינם שילמתי גם לחברת תשתית וגם לספק האינטרנט פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר טואג טופלה בשיחה עם רכזת פניות הציבור לשביעות רצונו. תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה