פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לניתוק וחוסר התייחסות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
החברה הציעה לי לשדרג את מהירות הגלישה מ 5 ל 7 מגה ללא תוספת תשלום מבחינתם. אך כששאלתי אם אצטרך לשלם תוספת לחברת התשתית המוקדנית אמרה לי שזוהי תוספת של כמה שקלים אמרתי לה שאני אבדוק ואחזור אליה. לאחר בדיקה בבזק נוכחתי לדעת שהתוספת היא של כמה עשרות שקלים ולא הסכמתי לשדרג חזרתי ל 012 ואמרתי להם שאני לא מעוניין לשדרג ושקצת יהיו יותר אמינים עם הלקוח להבא ויימסרו לו פרטים נכונים. המוקדנית אמרה לי שהמהירות לא תשודרג.לפני שבועיים התקשרתי להתנתק מהחברה ואמרו לי שאני התחייבתי לעוד שנה וחצי בעקבות שדרוג של המהירות מ 5 ל 7 מגה למרות שהצהרתי שאיני מעוניין.
כבר למעלה משבועיים שאני רודף אחריהם שינתקו אותי והם לא חוזרים אליי.
עד לאחרונה אהבתי מאוד את החברה הזאת אבל מבחינתי הם שרופים בשבילי
חברה על הפנים עם שירות לקוחות מגעיל והכי גרוע גנבים ונוכלים הם פשוט מתעללים במי שרוצה להתנתק מהם ולא פלא שכך הדבר.
נ.ב אני לקוח של החברה למעלה מ 3 שנים אם לא יותר ואני פשוט מאוכזב מהם
אני מבחינתי יילך איתם עד בית משפט
עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר עזרא טופלה ע"י נציג במחלקת קשרי הלקוחות של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה