פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים ללא סיבה מחברת 012 נושא התלונה:
דוביצקי דימה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏30 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מאפריל 2009 עשיתי דרך חברת HOT חבילת Bandle ביחד עם חברת 012 לשרותי טלפוניה ואינטנט.
לאחר כמה ימים הגיע טכנאי של חברת HOT ו התברר שאינו יכול להתקין את התשתית הטלפונית מסעבות טכניות.
נציג חברת HOT התקשר אליי, התנצל ו ביטל את החבילה, אך המליץ בחום שאני אפנה בעצמי לחברת 012 להודיע להם שאינני יכול לקבל את השרות ושהעסקה מבוטלת.
מחברת 012 נמסר לי שלא מעניין אותם עם יש לי תשתית או לא, מכוון שאין תקלה אצלהם ו הם מספקים את השרות אני צריך לשלם.
מאז מחייבים אותי כל חודש וכל השיחות הטלפוניות שלי איתם לא נותנים כלום.
פעמיים היה צריך לחזור אליי מנהל של מוקד קשריי לקוחות (כך לפחות מגדירים אותו), עדיין ממתין......
עלבון סוג הנזק :
ביטול העסקה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר דוביצקי טופלה בשיחה עם רכזת פניות הציבור של חברתנו לשביעות רצונו תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה