פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
012 לא הודיעו לי מראש על המגבלות שיהיו לי לאחר השדרוג, וכעת לא מאפשרים לי לחזור לאחור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני לקוח של 012 כ-7 שנים.

בתחילת יוני השנה, בעקבות הצעה של 012, עברתי ממהירות של 750KB למהירות של 2.5MB והתחייבתי ל-18 חודשים מול 012.

לא יידעו אותי בשום צורה שמאותו רגע השימוש שלי באינטרנט יוגבל על ידם. לאחר מספר ימים בהם לא יכולתי לבצע את עבודתיי השגרתיות על שרת מרוחק (השרת שייך לאתר אותו אני מפתח), התקשרתי לתמיכה של 012, שם אמרו לי במפורש שכעת בכדי לבצע את הפעולות הללו אידרש לשדרג לחבילת "גיימרים" (תוספת של 23 ש"ח לחודש).

פניתי לשרות לקוחות, והסברתי להם שבמסלול הקודם האינטרנט היה לי חופשי, וכעת – דווקא לאחר השדרוג – אני חסום. ביקשתי אם כך לחזור לחבילה הקודמת, או לקבל את השידרוג בחינם. לאחר שסירבו גם לזה וגם לזה, ביקשתי את המנהלת שנתנה לי את אותה התשובה לקונית. ביקשתי להתנתק בעקבות כך, ואמרו לי שזה יעלה לי קנס של 700 ש"ח בעקבות ההתחייבות...

אני משוכנע שבמקרה הזה ההתחייבות לא תקפה, כי 012 לא הודיעו לי מראש על המגבלות שיהיו לי לאחר השדרוג, כלומר התחייבתי למשהו שונה ממה שקיבלתי. אני מבקש להתנתק מ-012 באופן מיידי ובלי כל קנס, או לפחות לחזור לחבילה המקורית שהייתה לי לפני ההתחייבות. אם זה אכן יקרה – אוותר על כל פיצוי על הימים האבודים והנזק שנגרם לי.

תודה לכם!
בזבוז זמן, עוגמת נפש וכספי סוג הנזק :
אני מבקש להתנתק מ-012 באופן מיידי ובלי כל קנס, או לפחות לחזור לחבילה המקורית שהייתה לי לפני ההתחייבות. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר בודור טופלה בשיחה עם רכזת פניות הציבור לשביעות רצונו. תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה