פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב הויזה ללא אישור וללא התיחסות ללקוח נושא התלונה:
עובדיה אשר שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏10 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יום שלישי התבצעה העסקה 10.02.09 ,להשתתפות לרשת 012 סמייל למהירות 2.5 לאינטרנט היו צריכים לחבר אותי לקו טלפון שלהם ואמרו לי ביום שישי יחברו אותי ,באו ביום שישי ורצו להעביר כבלים בתוך הבית ולא מחוץ לבית ואז התבטלה העסקה של הטלפון ואמרו לי שאני יכול לגלוש באינטרנט, גלשתי פעם ראשונה ביום שישי 13.02.09
והיו לי בעיות בגלישה כבר בדקות הראשונות של הגלישה ,התקשרתי לתמיכה ,לאחר 3 שעות של ניסיונות מול תמיכה טכנית בטלפון לא נפתרה הבעיה של הגלישה האיטית והניתוקים ,נאמר לי לחכות ליום ראשון למומחים ,בינתיים גלשתי אם החברה הקודמת במהירות 1.5 שהבדל הגלישה ומהירות ההורדה מהירה וללא ניתוקים ,המחיר בש"ח ב012 סמייל הרבה יותר נמוך מהחברה הקודמת אבל לא קיבלתי את מה שהייתי צריך לקבל תמורת התשלום שאני התחייבתי ,.התקשרתי יום ראשון 15.02.09 נאמר לי שזו המהירות גלישה ,.דיברתי אם שרות לקוחות, בקשתי היא, שאינני מעוניין לביצוע עסקה זו וברצוני לבטל את העסקה ושעדיין לא השתמשתי בשרות שלכם חוץ מ 3 שעות עם התמיכה הטכנית ,קבלתי תשובה לא נתת הזדמנות לתמיכה התכנית לפתור את בעיות הניתוקים אמרתי שלוש שעות זה מספיק , קבלתי תשובה,כדי לבטל עסקה ,עליך לשלם מחיר מלא זאת אומרת 300 ש"ח כנס על ביטול עסקה שהמחיר של העסקה היה 35 ₪ לחודש כולל סינון אתרים ,.אמרתי להם שאני לא מוכן לשלם להם על משהוא שהם לא מספקים לי את מה שהם התחייבו, התחייבו לגלישה באינטרנט 2.5 בשקט וללא ניתוקים ושקט נפשי וללא טרטורים על ההתחלה ותשובה שהכול בסדר וזה לא בסדר ,נאמר לי אם אתה לא נותן אישור לחיוב הסכום המלא לא ננתק אותך ואתה תמשיך לשלם חודשית את המחיר שהתחייבת .אני מרגיש מנוצל שהם עבדו עלי ,קודם יעשו עסקה יתפסו אותך לקוח שלהם ואם יהיו בעיות אז זה הבעיה שלך התחייבת , עדיין הם עומדים על שלהם ולא מוכנים לנתק אותי ומחזיקים אותי בכוח למרות שאני לא משתמש בשרות אינטרנט שלהם .אנה תחזירו לי תשובה מה עלי לעשות? .
טל לזהוי במערכת שלהם 048436059 כי אני לא זוכר את שם המשתמש שלי כי אני מאז לא משתמש בשרות אינטרנט שלהם ,אני משתמש ב NETVISION, והם ממשכים לחייב אותי בוויזה ולא שולחים לי שום מסמך שיכולתי בזמן הזה לראות שממשיכים לחייב אותי כרגיל היום גילתי במקרה שממשיכים לחייב אותי ,דיברתי אתם בטלפון והם בשלהם שאני לקוח שלהם עד שאני לא אשלם להם כנס יציאה 300 שח
אנא צרו איתי קשר בקרוב אני רוצה לפנות לטביעות קטנות
בתודה אשר עובדיה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי וביטול עסקה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר אשר טופלה בשיחה עם רכזת פניות הציבור של חברתנו תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה