פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת ואי הסכמה לנתק ללא קנס נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אנו סוכנות לביטוח, אשר עובדת "און ליין" וזקוקה לשירותי אינטרנט סדירם ותקינים. מזה כתקופה אנו נתקלנו בבעיות גלישה עם החברה, כך שהם לא יכלו לתת לנו מענה. השיא היה מהלך חודש אפריל, כאשר משרדנו לא יכל לעבוד עקב תקלת ספק של אינטרנט זהב ובתמיכה נאמר לנו כי אף אחד לא נמצא כי יש מימונה!!!! ממש כך. משך יותר משבוע לא יכלנו לעבוד כלל, וכל תקופת ההתקשרות רצופה בעיות ותקלות. כאשר רצינו להתנתק, הסתבר שיש לנו מנהלת תיק לקוחות אותה משך למעלה מ-3 שנים לא הכרנו כלל! מיותר לציין כי הפעם הראשונה בה דיברנו עימה היה כאשר ביקשו להתנתק. יצויין כי אנו לא יכולים לעבוד ללא אינטרנט ו/או עם תקלות תכופות כפי שהיו עם החברה ולכן עברנו לחברה אחרת. כעת אינטרנט זהב, ש"הועילה" להוזיל לנו את העלויות מ- 140 ל- 120 ש"ח, רוצים את כל יתרת התשלומים במלואם. שיא החוצפה היה בעת ששלחנו פקס להתנתקות עם בקשה לעניין הקנס - אחרי 5 דקות בדיוק!!!! נמסר לנו שהעניין נשקל ואין אפשרות וכל זאת ע"י "מנהלת תיק הלקוחות". בהחלט נראה כי "דרג בכיר" שקל את העניין בכובד ראש.
כספי סוג הנזק :
התנתקות מיידית ללא קנס פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה