פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שדרוג אינטרנט ללא הסכמה שלי ואי הסכמה לניתוק. נושא התלונה:
בן עמי שרון שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏07 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר 2009 יצרה איתי קשר טלפוני נציגת שירות לקוחות של סמייל 012 אליהם אני מחוברת באינטרנט מזה מספר שנים. בשיחת הטלפון הציעה לי הנציגה לשדרג את מהירות הגלישה ממהירות של 5MB למהירות של 7MB. מאחר והאינטרנט שלנו בבית היה ממילא איטי באופן מזוויע, הסברתי לה שהכי קל זה לשדרג למהירויות לא הגיוניות, אך עד שאני לא אברר מדוע האינטרנט מאוד מאוד איטי, אני לא מעוניינת לשדרג שום דבר. באותו מעמד הסכמתי להוסיף אנטי-ספאם - ללא התחייבות נוספת כפי שנמסר על ידי הנציגה - ובנוגע לאינטרנט הובהר שאני לא משדרגת ושהיא תחזור אליי שבוע אחר כך לבדיקה נוספת.

בינתיים, פניתי לבזק ולאחר משלוח טכנאי מטעמם לביתי, נמצא כי הבניין כולו אינו תומך בחיבור מעל 2.5MB בגלל בעיות תשתית. בזק פעלו בצורה מדהימה ואף זיכו אותי על כל התקופה בה הייתי לכאורה מחוברת אצלם למהירות 5MB וזאת אף ללא כל בקשה שלי מהם.

כל הבעיות עם סמייל אינטרנט זהב התחילו ברגע שפניתי אליהם בתחילת חודש יוני בבקשה להתנתק מאחר וקיבלתי מחשב נייד מהעבודה וכן חיבור לאינטרנט מהעבודה ועל כן אין לי צורך בהתחברות שאין בה שימוש.

להפתעתי המרובה לאחר מספר שנים בהם קיבלתי שירות ללא תקופת התחייבות, נמסר לי כי אני לא יכולה להתנתק, וזאת בגלל שעשיתי שידרוג למהירות של 7MB ואם אני אתנתק אני אצטרך לשלם את כל החודשים מראש בכל מקרה.

לא עזרו ההסברים שמסרתי והבהרתי כי לא נתתי אישור לשידרוג בגלל שהייתה בעיה בחיבור בבית, ולמרות שביקשתי לדבר עם מנהל, ואף שוחחתי עם מנהלת שירות לקוחות (כנראה אחראית משמרת או משהו כזה), והיא פשוט אמרה שמבחינתם מה שקובע זה שהנציגה שלהם כתבה שהסכמתי. זהו!!! פשוט מבהיל!!! אני לא חתומה על שום התחייבות, ואף דרשתי שיוציאו את ההקלטה של השיחה והיא פשוט חזרה ואמרה ש"במקרה" אין את ההקלטה של השיחה איתי ואם מצויין אצלהם במחשב שאני הסכמתי, מבחינתם זה מספיק.

זאת פשוט שערוריה, אני נאנסת להישאר מחוברת לאינטרנט שלהם, למהות שמעולם לא נתתי את הסכמתי.

פניתי כבר לעו"ד ואני מנסחת כתב תביעה!!!!!
כספי סוג הנזק :
ביטול התקשרות ללא כל חיוב כספי. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' בן עמי טופלה בשיחה עם רכזת פניות הציבור של חברתנו לשביעות רצונה תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה