פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת התנתקות - שנתקלת בטענת התחייבות אבסורדית נושא התלונה:
‏יום שני ‏29 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
זה אולי נשמע מצחיק, אבל סמייל לא מוכנה לנתק אותי בטענה שאני מצוי בהתחייבות שהחלה שעות ספורות לפני שהתקשרתי להתנתק!

לפני כחודש וחצי חשבנו להחליף את ספק האינטרנט שלנו מסמייל לבזק בגלל איכות הגלישה הלא יציבה. כשדיברתי עם סמייל והעלתי שאני חושב להתנתק עקב חוסר הסיפוק שלי, המוקדן הציעה לי הצעה: חיבור במהירות 2.5 מגה במחיר 29 שקלים בהתחייבות לשנה. כיוון שעוד לא החלטתי אם ברצוני להתנתק, ביקשתי שיירשום את ההצעה במחשב ושאני אחזור אליהם לאחר שאחליט.

היום הגעתי למסקנה שהגיע הזמן להתנתק על אף ההצעה האטרקטיבית. התקשרתי אל החברה בשעה 18:50 הערב וביקשתי לסיים איתה את ההתקשרות. לאחר נסיונות של המוקדנית לשמר אותי, היא שמה אותי בהמתנה לכ-5 דקות. כשהיא חזרה היא בישרה לי שאינני יכול להתנתק כיוון שאני מצוי בהתחייבות עם החברה, דבר שלא אפשרי לאור ההדברות האחרונה שלי איתם. כששאלתי מה וממתי ההתחייבות הזו, היא אמרה שבשעה 15:30 באותו הצהריים (!!) התחייבתי למהירות 2.5 באותו מחיר ששילמנו עד עכשיו ל1.5 (59 שקלים), ושההתחייבות תפרע רק עוד שנה וחצי!

כמובן שלא אני ולא אף אחד מבני ביתי הסכים לדבר כזה! (הרי הציעו לנו בעבר מחיר הרבה יותר אטרקטיבי, למה שנסכים להתחייב לחברה במחיר כפול?!)

המוקדנית אמרה שהטענה שלי תיבדק אל מול הקלטה שהם עשו של השיחה ושהם יחזרו אליי בתוך כמה ימים. בתור מישהו שעבד בעבר במוקד טלפוני, אני יודע שמקליטים רק בצורה מדגמית, מה גם שהשיחה לא הייתה ולא נבראה, ולכן אין מה למצוא!
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק לאלתר! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר קרים טופלה ע"י נציגת מחלקת קשרי הלקוחות של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה