פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית תשלום גבוה מהסכום שסוכם נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
החוזה שלי עם 012 עבור שרות אינטרנט היה אמור להסתים ב- 31.1.09, לאחר עשרות שיחות טלפון שבהם אני מנסה להתנתק מהשרות, אך ללא הצלחה (הקלטתי את השיחות והם שמורות אצלי), הם מבטיחים שיחזרו, אך לא חוזרים, בסופו של דבר, מתחילת פברואר 2009 סיכמתי עם 012 על המשך השרות בתנאים שלהלן:
חודש ראשון חינם ולאחר מכן 35 ש"ח (השיחה מוקלטת ושמורה אצלי!)
נאמר לי שאת החודש ללא חיוב אני יראה במרץ, בפועל גבו גם במרץ, ובהמשך גבו מימני 49 שח במקום 35 שח. למה?
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר ההפרש + פיצוי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר קורל טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה