פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב למרות בקשה מפורשת לניתוק נושא התלונה:
פולק אורי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל 2009 הסתיימה תקופת ההתחייבות שלי ל012, בתום הקופה עלה המחיר אותו שילמתי ולכן פניתי ל012 בבקשה לקבל מחיר משתלם יותר, במקביל פניתי לחברות אחרות בבקשה לקבל מחיר משתלם יותר. לאחר יום שלם של שיחות טלפון ארוכות והתמקחויות, סגרתי עם נטוויז'ן את העסקה המשתלמת ביותר מבחינתי ופניתי ל012 בבקשה לנתק אותי מהשרות שלהם. כמובן שהעבירו אותי מנציג לנציג והתעקשתי עם כל אחד מהם שכל מה שאני מבקש זה להתנתק. במקביל גם שלחתי להם פקס עם הבקשה לניתוק.
בחיוב האחרון שקיבלתי מחברת כרטיס האשראי שלי ראיתי כי 012 ממשיכים לגבות ממני חיוב חודשי. ברגע שראיתי את החיוב התקשרתי לחברה לברר מדוע חייבו אותי והם ענו כי למעשה לא התנתקתי אף פעם וכי כאשר ביקשתי להתנתק לא אישרו את ההתנתקות ולא נתנו לי מספר אסמכתא על ביצוע ההתנתקות. כמובן שמאוד כעסתי וביקשתי שיינתקו אותי מיד ושיזכו אותי על כל התקופה מהרגע שביקשתי להתנתק ועד לחיוב האחרון. העבירו אותי מנציג לנציג, בכיר יותר ובכיר פחות, כולם אמרו שלא מגיע לי הזיכוי למרות שלא השתמשתי בשרות ולמרות שביקשתי להתנתק. כבר שלושה ימים שמבטיחים לי בכל שיחה שנציגים יחזרו אלי וגורמים לי להמתין זמן רב על הקו. למרות ההבטחות אף נציג לא חוזר אלי ואני מתקשר אליהם שוב ושוב.
עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
זיכוי כספי ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר פולק טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה