פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילה לא נשלחה עליי חשבונית תשלום על חודש מאי,כאשר יצרתי קשר עם שרות לקוחות של 012 בנושא החשבונית הופתתי לגלות שרוצים לחייב אותי על סכום פי 3 מהסכום שאני אמורה לשלם .
אמרתי לנציג הלקוחות שהסכום שצויין גדול מידי שזה אינו החשבונית שלי ושאינני משלמת אותו שישלחו לי את החשבונית שלי העובד צעק ב טלפון שאני חייבת לשלם שאין דבר כזה שלא משלמים שיתבעו אותי ולא היה מוכן להקשיב לאחר שביקשתי אחראי משמרת הוא אמר שתוך 24 שעות יחזור אך במקום האחראי חזר עלי עובד שירות לקוחות אחר לאחר כ שעה.
העובד ראה את הבעיה ואמר כי אקבל את החשבונית עם הסכום שאני אמורה לשלם כמובן לאחר דיון ארוך שבו ניסה לשכנע שאשלם את כל הסכום ואקבל זיכוי אמרתי שאני לא מוכנה לשלם מעבר לתשלום שאני צריכה לשלם. .
לאחר 9 ימים אחרי המקרה כלומר בתאריך 9-7 התקשרתי לברר מה קורה עם החשבונית ענה לי בחור בשם איגל.
גיליתי שלא הורידו את החשבון ושאני אמורה לשלם את הסכום הקודם שהוא פי 3 מהסום שאני אמורהה לשלם .
אמרתי לאיגל שאני לא מוכנה לשלם על החשבון שכבר דיברתי עם עובד אחר ושזה היה אמור להסתדר ושישלחו לי את החשבון שלי .
הוא התעצבן ואמר שאני חייבת לשלם את הסכום ואני אקבל זיכוי על החוב (לציון לא קיבלתי את החיוב בדואר) ציינתי שוב שישלחו את החשבונית שאני אמורה לשלם על הסכום שאני אמורה לשלם ושאינני מעוניינת בזיכוי הוא התחיל לצעוק עלי ביקשתי לדבר עם מישהו אחר (אחראי) איגל אמר "זה לא עניין של אחראי" משום שכבר הגיע למצב שהוא לא נותן לי שירות ופתרון ואף צועק עלי ביקשת שוב את האחראי אמר חכי והעביר אותי ל עובד אחר בשם דימה .
דימה דיבר בצורה יפה ואמר שצריך לחכות יומיים שרק אז על חודש יוני אני אקבל חשבונית על 2 החודשיים .
אני לא מוכנה שיצעקו עלי .
איפה נירא הדבר אני רודפת אחרי עסק כידי לקבל חשבונית ועוד טענו שאני צריכה לשלם קנס על ש לא שלמתי את החשבונית שזה מצחיק אותי כי אני מתקשרת שישלחו לי חשבונית ועדיין לא שלחו
עלבון ,עוגמת נפש ובזבוז זמן הכל יחד סוג הנזק :
טיפול מידי בחשבונית,סליחה על הצעקות המיותרות שהופנו כלפי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה