פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות חוזרת לאחר בקשת ניתוק נושא התלונה:
אוחנה אייל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏25 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף שנה שעברה ביקשתי להתנתק מספקית האינטרנט 012 (בעקבות מעבר דירה)וכשדיברתי עם הנציגה אמרה שכדי שהחבילה תישמר לי היא תקפיא לי את המנוי עד אשר אני יצטרך בו שוב ולפתע שוב אני רואה חיובים בכרטיס האשראי וכשביקתי להתנתק התעלמויות שוב ושוב יחזרו אליך. ובינתיים החיובים ממשיכים ,אני ממש לא אהבתי את היחס והתנהגות של נשות קשרי הלקוחות מאוכזב ממש לא רוצה לשמוע על ספקית האינטרנט הזו יותר!
בזבוז זמן,עוגמת נפש,עילבון סוג הנזק :
החזר כספי בגין כל החיובים לאחר בקשת ניתוק פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר אוחנה, טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה