פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחיבות ל18 חודשים ללא אישור ושידרוג ללא אישור נושא התלונה:
קופרברג גלעד שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏06 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שקיבלתי טלפון מחברת נט-ויזון שבה הוצאה לי חבילת גלישה מפתה החלטתי להתקשר ולבדוק מה מצב החשבון הנוחכי שלי באינטרנט זהב ולהפתעתי מה שנאמר לי על ידי נציגה בשם גניה מאינטרנט זהב הוא שכביכול בתאריך 22.12.08
יצרו איתי קשר מאינטרנט זהב ושאני אישרתי שאני רוצה לשדרג את החבילה שלי ל-5 מגה וכן להתחייב לתקופה של 18 חודשים. מה שהפתיע אותי כי זכור לי שהנציג שהתקשר אלי הציעה לי שידרוג ללא התחייבות וללא תוספת תשלום ועדיין לאחר שבדקתי וגיליתי שבמידה ואני אשדרג אני אצתרך לשלם תוססת לחברת הוט שמספקת לי את התשתית לכן סירבתי!! לשידרוג של אינטרנט זהב ובשום מקרה לא התחייבתי ל18 חודשים.
בשיחה שלי עם אותה הנציגה של אינטרנט זהב ביקשתי סוג של הוכחה להתחייבות שלי ונאמר לי שההסכמה שלי הייתה בטלפון וגם שלשיחה זו אין שום הקלטה אין שום היגיון לדבר אם הייתי רוצה לשדרג ל5 מגה הייתי משדרג גם בהוט מה שלא עשיתי וכן גם לא שידרגתי ולא התחייבתי לכלום באינטרנט זהב
ולכן אני דורש ניתוק מיידי וללא שום תשלום נוסף או דמי ביטול למיניהם!!!
אני דורש ניתוק מיידי וללא שום תשלום נוסף או דמי ביטול למיניהם!!! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר קופרברג טופלה לשביעות רצונו, ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה