פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס חיוג בינלאומי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3 לספטמבר טסתי לחופשה ובעת הגעתי לנמל תעופה בן גוריון קניתי כרטיס חיוג על סך 20 שקלים של חברת 012.לדאבוני כאשר הגעתי ליעד-תורכיה ולאחר חיפוש ממושך של טלפון ציבורי לדאבוני המכשיר כלל אינו קרא את הכרטיס שברשותי על אף ניסיונותי הרבים.גם כאשר חיפשתי מכשיר ציבורי אחר גם הוא כלל לא קרא את הכרטיס ובמשך כל אותו נופש לא דיברתי עם הוריי שדאגו בבית. נחלתי אכזבה וכעס רבים.ראוי לציין כי אני ומשפחתי הינם לקוחות של החברה בתחום הטלפונייה הביתית.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תגובה הולמת+פיצוי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר ישראלי טופלה לשביעות רצונו ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה