פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון לגזילת כספים שעושה החברה הנ"ל נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפי הצעת "012 זהב" שבה אני מנוי, הסכמתי להצעתם לשלוח טכנאי הביתה; וזאת, אחרי שלפחות פעמיים דיברתי עם נציג השירות, ונאמר לי שהטכנאי יהיה אצלי עד שעתיים, יפתור את כל הבעיות והבקשות שלי, ואם זה לא יסתיים הוא יקח את המחשב איתו ויחזירו ללא תשלום, ויחזור שוב ללא תשלום על תקלה שלא טופלה.
סיכמנו על התאריך הנ"ל בשעה 11.00- 13.00. בבוקר התקשר הטכנאי וביקש לדחות לאחה"צ. הבהרתי לו שזה בלתי אפשרי. הגיע אלי באיחור 15 דקות, לחוץ כולו, והכריז שבא לשעה אחת ולטפל רק בבעיה אחת. אמרתי לו אם ככה- שלא יתחיל בכלל לעבוד, כי לא זה מה שסוכם איתי. הוחלפו כמה טלפונים, ובסוף הטכנאי עזב. מכיון ואנחנו "מכירים קצת" את הצד השני, התקשרתי לחברה לוודא שלא מחייבים אותי - והנה (לא פלא) - מודיעים לי שכן מחייבים אותי, כי סוף סוף בא אלי טכנאי הביתה, ואני סילקתי אותו. היו לי כמה שיחות נזעמות עם החברה בימים שלאחר מכן, אבל הם נותרו בדרישתם לתשלום.
מבקש עזרתכם.

בתודה וברכה,
אהרן זאב גרינפלד
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר גרינפלד טופלה לשביעות רצונו ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. נשמח לעמוד לשירותו של מר גרינפלד בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה