פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא נותנים לי להתנתק מהשירות נושא התלונה:
שרעבי עדיאל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רמב"ם 3 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת החודש התקשרתי לחברה וביקשתי להתנתק מהשירות של האינטרנט מאחר ואני עובר דירה מתל אביב לאילת. בחברה טענו שלמרות העובדה שאני משלם סכום של 93 ש"ח (חבילת מבצע יחד עם הוט), מאחר ולדבריהם מדובר בהתחייבות אהיה מחוייב במשך השנה הקרובה להמשיך לשלם סכום שמגיע לכ-80 ש"ח לאחר הניתוק. עוד הם הוסיפו שמדובר בהתחייבות של שני הצדדים, כלומר שבמשך הזמן שבו הייתי מנוי על השירות (במשך השנתיים האחרונות) הם לאט העלו לי את מחיר השירות. העניין הוא שאני לא חתמתי להם על שום מסמך ולדבריהם אני מחוייב להם רק על סמך שיחה שהוקלטה על ידם. בנוסף, לא הייתי מודע לעניין הפיצוי, מה גם שרק לפני כשלושה חודשים התברר לי בשמשך חודשיים הם העלו את לי את המחיר ללא ידיעתי והחזירו אותו למחיר הקודם רק לאחר שהתלוננתי על כך. אודה לכם מאוד אם תוכלו לסייע לצרכן הקטן כנגד התאגיד הגדול.

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר שרעבי טופלה ע"י אחראית במחלקת שירות הלקוחות של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה