פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאי התקנה שלא הגיע נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טלפון קוי של 012 והטכנאי היה אמור להגיע ב14/9/09 בין השעות 10-12.
ב 13/9 התקשר נציג כדאי לוודא שאני זוכרת שיש התקנה ושהטלפונים מעודכנים ועלינו על זה שמספר הנייד שלי היה שגוי אך המספר בבית תקין- תוקנה הטעות במערכת.
למחרת עד השעה 12 שום טכנאי לא הגיע וגם לא צילצל.
בשעה 12 התקשרתי למוקד דיברתי עם שרות לקוחות עם עדי שאמרה שתברר ותחזור אלי והיא לא חזרה.
בשעה 14:30 התקשרתי שוב הפעם דיברתי עם שלי שביררה ואמרה לי שדיברו עם הלקוח והוא לא מעוניין בשרות. איתי לא דיבר איש דרשתי משלי פיצוי על זמני שבוזבז ושלי אמרה שתברר ותחזור אלי תוך שעה ולא חזרה.
בשעה 15:10 התקשרתי לבטל את העיסקה ומיד העבירו אותי לרויטל שסוף סוף לקחה אותי ברצינות והבטיחה לי שטכנאי יגיע אלי עוד היום.
השאלה שלי מדוע משאירים את הלקוח באויר
אם הטכנאי לא מספיק להגיע מדוע הוא לא מתקשר להודיע?
מדוע עדי ושלי לא חזרו אלי, גם ללא תשובות לומר לי שזה בטיפול ושלא שכחו אותי כבר בפעם שלישית.
בעבר כבר הייתי לקוחה שלכם ועשיתם לי את אותו הטריק בדיוק בפעם הקודמת
קיוויתי שהשירות אצלכם השתפר כבר מאז ואני מאוד מאוכזבת לגלות שלא.

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה