פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שיתוף פעולה בהתנתקות מהחברה והטרדות חוזרות ושירות לקוחות רע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים (היום ה16 בספטמבר 2009), הייתה לי תקלה בחיבור לאינטרנט מהמחשב הביתי שלי. שבוע שלם לא קיבלתי מענה הולם מהחברה 012 סמייל, בתענה שהם לא תומכים בלינוקס (מערכת הפעלה בקוד פתוח). אז אמרתי להם אם הם לא יכולים לתמוך בלינוקס, אז אין לי מה לעשות שם וביקשתי להתנתק. במשך ימים שלמים, אין-ספור שיחות טלפון טורדניות ושעות שלמות בטלפון, הם פשוט לא הסכימו לבטל לי את המנוי (ולא הייתה לי כול התחייבות אליהם). הועברתי מנציג לנציג, לשרות לקוחות, שמעתי שטויות כמו "אני לא יכול לבטל את המנוי, יתקשר אליך היום מחר מישהו אחר" וכן הלאה. לאחר מספר ימים, התקשרתי פשוט לבנק וביטלתי להם את ההוראת קבע. לאחר חודש שבו הם עדיין התקשרו אלי, פעם מעירים אותי בבוקר, פעם מפריעים לי באמצע משהו אחר. הם שלחו לי מכתב שאני חייב להם תשלום על החודש בו הם לא נתנו לי תמיכה ולא היה לי אינטרנט. לא היה לי כוח אליהם, אז שילמתי בדואר. מאז ועד היום, לפחות פעם בחודש, אם לא יותר, הם שולחים לי מכתב בו אני חייב להם תשלום ובאדום כתוב שאם אני לא אשלם להם יינקטו נגדי צעדים משפטיים.

012 סמייל? ממש לא. נהפוך הוא.
אין לי פיתרון. ביטלתי להם את ההוראת קבע, שילמתי את החשבון האחרון ומאז הם ממשיכים לדרוש כסף שאני לא חייב להם פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
בעקבות פנייתכם, שוחחה עם מר דרוקר נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו והסבירה לו את מהות החוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה