פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק משירות האינטרנט וחיוב ללא הסכמתי על שירות שאין לי בו צורך נושא התלונה:
גרוסמן  ישראל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏16 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה16/9/09
התקשרתי לספק האינטרנט שלי במטרה להתנתק לאחר שמצאתי חברה יותר זולה , בשיחת הטלפון אני מגלה לתדהמתי שאני בהתחיבות למשך של שנה וחצי מדצמבר 2008 למותר לציין שמעולם לא התחיבתי אני כבר שנים מלומד נסיון מנושא ההתחיבות אני בורח ממנו כמו מאש , באותו שיחה נציג השירות אמר לי מכיוון שאתה לוקח שלנו הרבה זמן תקבל מתנה אינטרנט של 4 מגה חינם , אמרתי אין לי צורך בכך כי התשתית שלי זה 2.5 מגה הציג הנחמד אמר לי שאם אני ארצה להגביר מהירות יהיה לי מצידם מתנה , תוך כדי שיחת הטלפון שלי עם נציגי השירות אני מגלה לתדהמתי חיוב מחודש של שירות אנטי וירוס על תיבת האי מייל שלי , לא ביקשתי את השירות ובודאי שלא ארצה לשלם על זה , הנציגה אומרת לי לפני שנה קיבלת מאיתנו מתנה ועכשיו חידשנו לך את זה אוטומטית , כמובן שוב פעם לא ביקשתי מתנה וקיבלתי חיוב ענק
כרגע חברת 012 גבתה ממני 187.72 שקל שלא כדין בגניבה ארצה את ההחזר הכספי על כך ושינתקו אותי ויניחו לי לנפשי בניתוק המיוחל ללא תשלום בעבור " ההתחיבות" רק עבור השימוש של האינטרט לחודש ה9
בתודה מראש
כספי סוג הנזק :
החזר כספי וניתוק ללא כל תשלום מעבר לשימוש שנעשה בשירות האינטרנט פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר גרוסמן טופלה לשביעות רצונו ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. נשמח לעמוד לשירותו בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה