פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הורדת תתשלומים ללא קבלת שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
החברה הנ''ל ממשיכה להוריד תשלומים חודשיים עבור שרותי ספק, למרות שאני לו משתמשת באינטרנט כלל ואפילו אין לי קו בזק או הוט אחרי העברת מקום מגורים. ההסבר שלהם - ההתחייבות שלי שבתוקף עד חודש מאי 2010. אומנם זה לא נראה לי הגיוני לשלם עבור שירות שאני לא מקבלת (ולא רוצה לקבל).
הפסקת יחסים עם חברה 012. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' מיכאלוב טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה