|
|
|
|
|
|
הורדת תתשלומים ללא קבלת שירות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
החברה הנ''ל ממשיכה להוריד תשלומים חודשיים עבור שרותי ספק, למרות שאני לו משתמשת באינטרנט כלל ואפילו אין לי קו בזק או הוט אחרי העברת מקום מגורים. ההסבר שלהם - ההתחייבות שלי שבתוקף עד חודש מאי 2010. אומנם זה לא נראה לי הגיוני לשלם עבור שירות שאני לא מקבלת (ולא רוצה לקבל).
|
הפסקת יחסים עם חברה 012. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתה של גב' מיכאלוב טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. |
תגובה: |
ראו תגובה לעיל. |
פתרון: |
|
|
|