פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלפון + אינטרנט< נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
העתקנו את המגורים שלנו ממושב מטע לגילה, הקפאנו את קו הטלפון והאינטרנט .
מסכת היסורים החלה כאשדר ביקשנו לחדש את הקו, בחרנו את בזק לתשתית אינטרנט וכל נסיונותינו להתחבר לאינטרנט דרך 012 כפי שהם הסבירו לנו לא צלחנו ומיכוון שכך לא הצלחנו לקבל גם את קו הטלפון של 012 .
פניותינו הרבות לא צלחו, והשרות שקיבלנו היה אטום ולא יעיל.
פניתי אליהם במכתב וציינתי : 1. שבגין החודשים אוגוסט וספטמבר (החודשים שבצענו את מעבר הדירה והקפאת הקו)אנני משלמת על טלפון ו אינטרנט.
2. אני דורשת לאלתר להתנתק מחברת 012 על כל המשתמע מכך.

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' קסלסי טופלה לשביעות רצונה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. נשמח לעמוד לשירותה בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה