פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב לאחר בקשת ניתוק עקב מעבר לחול נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב2006 ביקשתי להיתנתק מחברת 012 עקב מעבר לחו"ל.
כמובן שנציג השירות ניסה לשכנע אותי לא לנתק והציע לי להקפיא ל3 חודשים כי אולי אני יחזור לארץ וכן ירצה להשתמש בשירות כי הוא מציע לי חבילה מאוד אטרקטיבית, נאמר לי שהמנוי מוקפא ל3 חודשים ושם אני מעוניינת אז ליצור עימם קשר, מה שלא נאמר לי שאם אני לא אתקשר בתום השלושה חודשים המנוי ימשייך כרגיל. היום לאחר 3 שנים הוריו של בעלי קיבלו מכתב מ012 שבו נאמר כי יש לנו חוב של 360 שקלים.
במשך שנתיים לטענתם הם שלחו מכתבים אלינו לגבי החוב וכמובן בגלל שעזבנו את הארץ הם שלחו את המכתבים לדירה ששכרנו באותה תקופה ולכן לא ידענו שיש לנו חוב, לפני שעזבנו את הארץ דאגנו לסגור את כל החשבונות וכל דבר שהיה על שמנו רק שלא יהיו טעויות.
ביקשנו לשמוע את השיחה שבה נאמר לי על ה3 חודשים אך לטענתם אין שיחה מוקלטת והם נשענים על מה שנציג שימור הלקוחות כתב במלל פרוץ שאף אחד לא יכול לאמת חוץ מילה שלך נגד שלא וכמובן מי שהרוויח מכל הסיפור הוא הנציג שהצליח ל"שמר אותי" וקיבל את העמלה.
ברור לי שיש עוד מלא לקוחות שנפלו בפח כמוני.
אם אתם רוצים להתנתק אל תתפטו לשמוע מה יש לנציג להגיד לכם זה תמיש נגמר לא טוב.
כספי סוג הנזק :
ביטול החוב במיידי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' הרצמן, טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה