פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הכנסה להתחייבות ללא אישור הלקוח ודרישה להחזיר את ציוד החברה בדואר נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
איש מכירות מטעם 012 מנסה למכור חבילות אינטרנט ולמרות סירוב מצד הלקוח איך שהוא, כאשר רוצים לעזוב את החברה מתגלה שיש לך התחייבות לעוד תקופת זמן. ואז צריך להפוך עולמות כגי להוכיח שלא הסכמת לאף אחד מהמבצעים שניסו למכור לך שבגללם אתה בהתחייבות.
למנויי הטלפון של 012, כאשר אתה מעוניין להתנתק מבקשים ממך לשלוח בדואר את מכשיר המודם כי בשביל כזה דבר הם לא מבזבזים זמן יקר של הטכנאים שלהם. כאשר אתה שואל אום איפה הופיע הסעיף הזה של שליחת המודם בדואר הם עונים שזה הנוהל שלהם, שהיית צריך לקרוא את תקנון החברה שלהם שדרך אגב לא מופיע שם שום סעיף בקשר להחזרה בדואר למי שמתנתק.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שישלחו טכנאי ל-30 שניות לקחת את המודם פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר בוסל טופלה ע"י נציג מחלקת פניות הציבור של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה