פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי חבילת גלישה ותוספת התחייבות למרות סירוב להצעה וטיפול לקוי מאוד של שירות הלקוחות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של אינטרנט זהב כבר למעלה מ 10 שנים. לפני כמה שנים היה לי ויקוח על נושא המחיר והגענו להסכמה עם קשרי החוץ של החברה על תשלום קבוע של 25 ש"ח על חבילת גלישה 1.5MB (ללא חבילות וללא התחיבויות).
בינואר 2009 התקשר אליי נציג של 012 ומיהר לשמח אותי בכך שמשדרגים לי את חבילת הגלישה ל 2.5MB ללא שינוי במחיר. סירבתי בנימוס מכמה סיבות:
1. לא רציתי לשנות את מהירות התשתית (שכן צריך לשלם יותר לבזק).
2. אני יודע שבהצעות כאלה תמיד יש "אותיות קטנות".
ואכן הסתבר שהתנאי לכך הוא התחייבות למשך 18 חודשים.
לאחר ששוב סירבתי לנציג, הוא התייעץ עם הממונה עליו והבטיח שעושה לי את זה ללא כל התחייבות כדי שאם בכל זאת ארצה פעם לשדרג את התשתית יהיה לי כבר הכל מוכן...

בתאריך 22.9.09 התקשרתי לשירות הלקוחות כדי לברר אופציות לשידרוג חבילת הגלישה ל 4-5MB. לאחר ששמעתי את מחירים (אגב לא משתלמים כלל) אמרתי שאבדוק את המחירים גם בחברות אחרות, למה שקיבלתי תגובה מיידית: "אבל קח בחשבון שיש לך עוד התחייבות אצלינו!".
מייד הבנתי שנקלעתי למערבולת ביורוקרטית ואכן כך היה. הנציגה אמרה שהיא מעלה את הנושא לדרג הממונה כדי לבדוק את הקלטת השיחה בה שודרגתי וביקשה להמתין כמה ימים.
כעבור 3 ימים התקשרתי שוב להתעניין בסטטוס הטיפול. נאמר לי שעדיין בודקים ושאמתין עוד. כעבור עוד כמה ימים, בתאריך 30.9.09 התקשרתי שוב להתעדכן (כידוע לי, בדיקת הקלטה לוקחת בין 5-10 דקות) נאמר לי שהבדיקה לוקחת כחודש! התעצבנתי והעדפתי שלא להמשיך את השיחה.
התקשרתי שוב ב 1.10.09 בשיחה זו דיברתי עם נציגה בשם שירי. ביקשתי משירי להעביר אותי לקשרי חוץ כדי לשים סוף לכל הסיפור המעצבן אבל שירי הפתיעה אותי. לטענתה היא יכולה להעביר אותי אך ורק במידה ואני מתחייב לשלם את הקנס על הפרת ההתחייבות (שנגמרת בחודש יולי 2010). אחרת היא לא יכולה לעזור לי בשום דרך. לגבי הערכת זמן מתי אני אקבל את תוצאות בדיקת ההקלטה לא יכלה לתת זמן מדוייק. לפי דבריה החברה לא מתחייבת להחזיר לי תשובה בתוך זמן מסויים ונכון לעכשיו אין לי שום דרך להגיע לפתרון ולהשתחרר מהאזיקים של 012 SMILE.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול ההתחייבות וניתוק מיידי משירותי החברה 012 SMILE פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר קרייצמר טופלה לשביעות רצונו, ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה