פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להתנתק נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע ביקשתי להתחבר כלקוח פרטי לחברת קווי זהב
במשך הזמן הזה החלטתי בסופו של דבר מכל מיני סיבות להתחבר לחברה אחרת , חזרתי והתקשרתי אליהם ואמרתי להם שאני רוצה לבטל , הם קודם כל שאלו אם לקחתי יוזר ו/או אם התקשרתי לתמיכה כמובן שלא עשיתי שום דבר מזה או מזה , אבל בכל זאת לאחר שהעבירו אותי לקשרי לקוחות נאמר לי שאני מחויב לשלם את מלוא הסכום כלומר 39*11 , חשוב לי לציין שוב שלא השתמשתי בשום שירות מהם!!!
כספי סוג הנזק :
ניתוק מוחלט ללא עלות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר כוכבי טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו לשביעות רצונו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה