|
|
|
|
|
|
בקשה להתנתק |
נושא התלונה: |
יום רביעי 07 אוקטובר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
פתח תקווה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע ביקשתי להתחבר כלקוח פרטי לחברת קווי זהב
במשך הזמן הזה החלטתי בסופו של דבר מכל מיני סיבות להתחבר לחברה אחרת , חזרתי והתקשרתי אליהם ואמרתי להם שאני רוצה לבטל , הם קודם כל שאלו אם לקחתי יוזר ו/או אם התקשרתי לתמיכה כמובן שלא עשיתי שום דבר מזה או מזה , אבל בכל זאת לאחר שהעבירו אותי לקשרי לקוחות נאמר לי שאני מחויב לשלם את מלוא הסכום כלומר 39*11 , חשוב לי לציין שוב שלא השתמשתי בשום שירות מהם!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
ניתוק מוחלט ללא עלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ראה פתרון |
תגובה: |
פנייתו של מר כוכבי טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו לשביעות רצונו. |
פתרון: |
|
|
|