פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס אשראי למרות שביקשתי לבטל מנוי כבר ב- מרץ 2009 נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בחודש 02/09 ביקשתי לבטל מנוי טלפון שהיה ברשותי. אך, נוכחתי לדעת כי חברת 012 עדיין מחייבים לי את כ.א. מחודש 02/09 ועד היום ה- 12.10.09
כאשר התקשרתי אליהם, הם טענו כי אין לי מס' ביטול- וזאת למרות שלא נאמר לי שאני אמורה לקבל מס' ביטול קו. אמרו לי רק שהקו מבוטל.
היום נאמר לי כי הקו עדיין ברשותי ועל שמי. וזאת למרות שעברתי דירה, וביטלתי טלפונית את הקו, וניתן לראות כי לא היה בקו שימוש בכל החודשים האלו.
לאחר ויכוח עם נציגת השירות בסוגיה: מדוע אני רואה סכומים שונים של חיובים- נאמר לי: כי "הקפאתי" אית הקו. ולכן בתחילה החיוב היה נמוך יותר.
לאחר דין ודברים היא הציעה לזכות אותי בחודשיים בלבד.
זו גניבה לאור יום! רמאות לשמה! וניצול!
אני דורשת לקבל כספי בחזרה באופן מיידי!
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי מיידי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' טל טופלה לשביעות רצונה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה