פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק המנוי למרות בקשה מפורשת נושא התלונה:
קסנטיני רוני שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
היינו לקוחות של 012 מזה שנים רבות ובפברואר 2009 ביקשנו לנתק את המנוי עקב מצב כלכלי ומעבר לחברה זולה יותר.
חרף בקשתנו המפורשת עד אתמול המשיכו לגבות מהכ'א שלנו כרגיל.
התקשרנו לשירות הלקוחות ב12.10 שם דיברה עם נציגה בשם ליאת שאמרה לנו ש"היתה איזה שהיא שיחה בפברואר 2009 אך היא לא רלוונטית כי היא לא תועדה באופן ברור". מעניין..
לאחר מכן הועברנו לנציג (נחמד מאוד יש לציין) בשם גולן מקשרי לקוחות. הוא אכן הודה כי בפברואר ביקשנו לנתק אך את הכסף חזרה לא נקבל.
ביקשנו ממנו מספר פקס של פניות ציבור ומשלא נעננו סוכם כי מנהלת תחזור אלינו תוך 24 שעות.
חזרה אלינו מנהלת אכן יום למחרת ואמרה כי גם היא ראתה את הפנייה שביקשנו לנתק אבל "בגלל שניסו לאתר אתכם ולא הצליחו המשכנו את המנוי כרגיל וביטלנו את בקשת הניתוק". מעבר לכך שניתן לראות כי לא התחברנו מבחינה טכנית דרך 012 , כשלקוח מבקש לנתק מאתרים אותו ובמידה ולא מאתרים אותו (ומעניין שאתמולה צליחו לאתר אותנו מבלי לחדש מספרים) מנתקים אותו תוך 2 ימי עסקים לפי חוק הגנת הצרכן.
אין בפנייה זו משום ויתור ומימוש זכויותיי על ידי פנייה לערכאות בכפוף לתגובתכם

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתה של גב' קסנטיני טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה