פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת מידע שגוי שגורם לי הפסד כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח שלי 012 כ5 שנים כלקוח שיחות לחו"ל אינטרנט וטלפון.
בחודש אוגוסט פנו אלי ממחלקת השיווק של 012 בהצעה להמשיך את ההתחיבות לשנה וחצי נוספת ולקבל מחיר טוב - 35 ש"ח, שאלתי עד מתי ההתחייבות ונאמר לי שעוד מספר ימים מסתיימת. אמרתי שאחשוב על זה ופניתי ל 013 לקבל הצעה ושם קיבלתי הצעה הרבה יותר טובה עם התחייבות ל 7 חודשים. החלטתי לעבור ל013 והודעתי ל 012 שאני מעוניין להפסיק את המנוי.
אז התברר שההתחיבות היא עד אוקטובר! כשאמרתי שאמרו לי שהיא עד אוגוסט נאמר לי שכנראה ממחלקת השיווק רצו להמריץ אותי להאריך את ההתחיבות כבר עכשיו וזה המצב...
כשהבעתי את מורת רוחי הוצע לי להקפיא את המנוי עד לסיימו וכך לא אנזק כמעט וכך אכן עשיתי לאחר מחאה שעלי עדיין לשלם כמעט 5 ש"ח על הפקאה לכל חודש אבל הסכמתי.
כשהתקשרתי שוב להאריך את ההקפאה ולבדוק מתי בדיוק נגמרת ההתחייבות התברר לי כי הקפאה דוחה את ההתחייבות בהתאם!!!
זו ממש חוצפה לדעתי שהם משקרים ללקוחות.
בתור התחלה העברתי את שיחותי הטלפוניות לחו"ל ל 013 ובהמשך בודק לאן כדאי להעביר שיחות פנים ארציות.
כספי סוג הנזק :
החזר תשלומים לאינטרנט שלא היה בשימוש פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר יעקובי טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה