פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה לפני שימוש ותוך 24 שעות מהסכמה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר סקר שוק, החלטנו אני ואחי שנתחבר ל012, בזמן זה אני עדיין מחובר לבזק-בינ"ל, נוצר בלבול ואחי הסכים לעסקה עם 012 ובקשה להתחבר ביום חמישי (יום בו טכנאי של HOT יגיע להתקין את התשתית), לאחר ניסיון התנתקות שלי מבזק "התברר" לי כי אני מחוייב עדיין לתקופה נוספת של 3-4 חודשים, למרות שלא היה ולא נברא שאני התחייבתי לעסקה ונושא זה הוא עדיין בבירור, יצרתי קשר עם 012 על מנת לבטל את העיסקה לפני שזו תכנס לתוקף על מנת לטפל בבעיה הראשונה ובסופה לבצע את המעבר.
נאמר לי מ012 כי אני מחוייב לחוזה ולא יכול לבטל אותו, כמובן שניסו למכור לי מחדש את העיסקה אך לא הסכמתי, בנוסף נאמר לי ע"י הנציג כי על פי חוק אני מחוייב וכי 14 יום "חרטה" לא קיימים עפ"י חוק לגביי עסקות אינטרנט.
בבדיקה מול החוזה המפורסם באתר שלהם נאמר במפורש שתוך 14 יום ובתנאי שזה יומיים לפחות לפני תחילת מועד העיסקה יש לי את זכות הביטול.
כלומר - הנציג שיקר לי ולא ניתן לפרש זאת אחרת לכן הייתי מאוד מעוניין לקבל פתרון לבעיה הזו ומה באמת נאמר בחוק לגביי המצב הזה.
לא עשיתי שום שימוש בשירות שלהם וכמו כן העיסקה אמורה להכנס לתוקף עוד 4ימים (התקשרות ראשונה ביום ראשון ובקשה באותו יום, טיפול החל ביום שני)

*עדכון
עוד באותו יום , יום שני עדיין במסגרת 24 שעות, דיברתי עם המנהלת של, שזו טוענת שסעיף 18.1 לתנאי השירות של 012 שמפורסמים באתר הבית שלהם , לא חל לגביי, אפילו! שביקשנו במפורש שהשירות יחל ביום חמישי וזה מסיבה שלא קשורה לעניין ובתום לב,
טענה המנהלת כי עצם קבלת שם / סיסמא היא מתן שירות – דבר שהוא חסר היגיון שכן ביקשנו כי ביום חמישי יחל השירות ובנוסף לא גלשנו או השתמשנו בשירות הטכני בתקופה זו

סעיף 18.1 " בעסקת מכר מרחוק רשאי הלקוח לבטל את העסקה בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן."

אני לא רואה מוצא ומבקש פיתרון לעניין תודה רבה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עיסקה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר כחלון טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה