פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה, שירות לקוי ורמייה מצד חברת 012 נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מכתב תלונה.

שלום,

ברצוני להתלונן על הטעיית לקוח,שימוש פסול באמצעי תשלום ושירות לקוי מצד חברת 012.

כלקוח שמחובר ל 012 כבר כ- 5 שנים (משנת 2004) נעשתה פנייה ייזומה של נציג מחברת 012 לביתי בתאריך 21.3.09 עקב חבילה שנגמרה
אשר בעקבותיה הועברתי למסלול של לקוח מזדמן (לקוח שמשלם כל חודש מחיר קבוע ללא התחייבות).
בפנייה שנעשתה פרט הנציג את עיקרי העסקה כך.

1) העסקה תעשה ללא התחייבות, כאשר אוכל לצאת ממנה בכל עת שארצה ללא קנס.
2) 012 יצאה במבצע שבו מעבירים למסלול גלישה של 2.5 מ"ב במחיר של 52 ש"ח לחודש לעומת 59 ששילמתי לפני ההצטרפות על 1.5 מ"ב וזאת שוב לאחר שהובהר שאין כל תקופת התחייבות.
כאשר נשמעו הפרטים והובהר בפני שאין שום תקופת התחייבות ושום קנס יציאה הסכמתי לעבור ל- 2.5 מ"ב.
בעת יצירת קשר עם 012 בתאריך 31.10.09 לצורך התנתקות מהחברה הובהר שזו לא תענה לדרישה ללא תשלום קנס יציאה מכיוון
שאני מחוייב לשנה וחצי עד 21.9.2010.

בעת שיחה עם נציגת שירות לקוחות ביקשתי שיאזינו לשיחה שנעשתה בתאריך 21.3.09 הנציגה הסכימה. לאחר כמה דקות של בירור הנציגה העבירה
אותי למחלקת קשרי לקוחות. בעת שאני ממתין לשיחה ענתה לי מנתבת שיחות שאמרה שאין באפשרות נציגיה לענות כרגע על שיחות ויחזרו אלי מאוחר יותר (זה היה ביום שישי), יש לציין שלא חזרו אלי ואני יצרתי עימם קשר שוב ביום ראשון
.בשיחה עם נציגת קשרי לקוחות ביום ראשון (1.11.09) נאמר שהשיחות אינם מוקלטות אלה רק אחוז בודד לצורך בקרה ולכן אי אפשר להסתמך על ההקלטה לצורך בירור העניין.
הנציגה סרבה להיענות לבקשתי להתנתקות מהחברה ללא תשלום קנס באומרה "כל לקוח יכול לבוא ולטעון שלא היו דברים מעולם".

כלקוח של החברה אני מרגיז מבוזה. קבעתי עם נציגת החברה פרטי עסקה ובפועל היא ביצעה משהו אחר לגמרי, כאשר עליתי על מעשה הרמייה של החברה
וניסיתי לברר זאת עם עם נציגיה נתקלתי במתקפה מצדה והכחשה גורפת של הנאמר.
למען גילוי נאות יש לציין שיש ברשותי כבר כ 6 שנים תשתית של 1.5 מ"ב ADSL. והסיבה היחידה שהסכמתי לעסקת 2.5 מ"ב הזאת היא מכיוון שהיא ללא
התחייבות והתשלום בה יותר זול 52 ש"ח לעומת 59 ש"ח. תארו את הפתעתי כאשר גיליתי שהדברים לא כך.

לידיעתכם,

דוא"ל
[email protected]

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר דרעי טופלה על-ידי נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה