פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התחברתי לחברת 012 כספק אינטרנט לפני שלוש שנים בערך, במשך אותם שנים תמיד היו לי בעיות באינטרנט שהיה איטי אך הסיבות ששוב ושוב הייתי מתקשרת לחברה היה בשל בעית איטיות וניתוקים בתוכנה בשם ונטרילו, תוכנה כמו סקייפ המאפשרת שיחה בין המחוברים לאותה כתובת IP. אך בעית האיטיות אף פעם לא נפתרה, תמיכה הטכנית ידעה להאשים את חברת התשתית או את המחשב שלי,
בחודש פברואר 2009 התקשרתי לחברה וביקשתי להתנתק בשל בעית האיטיות והניתוקים, הועברתי לקשרי לקוחות ואותו נציג הציע לי שדרוג למהירות 2.5 במקום 1.5 שהייתי מחוברת דאז בלי תוספת בתשלום, וזה יהיה הפתרון לבעיות באינטרנט שיש לי. הסכמתי, חשבתי שעכשיו האינטרנט שלי יהיה יותר מהיר בלי בעיות של ניתוקים. אך התבדיתי הבעיות המשיכו ושוב כל פעם שהייתי מתקשרת לתמיכה הטכנית לא עלה בידם לפתור את התקלה, אני כבר התייאשתי. בחודש יותי האחרון הופתעתי לגלות שאני לא יכולה להיכנס לתוכנת הונטרילו. התקשרתי לתמיכה הטכנית של חברת 012 ושוב נדהמתי כאשר נציג השירות הודיע לי שחברת 012 חסמה את הכתובת הזאת ואם אני מעונינת בזה עלי לשדרג את החשבון שלי לחשבון gamers המשתמע מכך להוסיף עוד כמה עשרות שקלים לחשבון החודשי שלי לחברה.
אותו נציג נתן לי יום ניסיון ופתאום לא היו שום בעיות של ניתוקים ותוכנת הונטרילו עבדה מדהים, לה היתה בעיה של איטיות וניתוקים. פתאום מסתבר שלא המחשב שלי אשם וגם לא התשתית מה שעד אותו יום חברת 012 אמרה לי.
ביקשתי מנציגת השירות שענתה לי שאני מעונינת להתנתק דבר נוסף שאלתי אותה מתי ההתחייבות שלי מסתיימת היא הודיעה לי בנובמבר שנה הבאה, נדהמתי לא זכור לי שנציג השירות בחודש פברואר אמר לי שאני אהיה מחויבת היא אמר לי שהוא יעביר זאת לקשרי לקוחות, חזר אלי נציג מקשרי לקוחות ושוב הציע לי אותו דיל אך אני ביקשתי להתנתק איך יכול להיות שחוסמים לי משהוא בלי לידע אותי. הנציג שירות אמר לי שמסתיימת לי ההתחייבות בחודש יולי ב-23 השנה, ביקשתי ממנו שיכתוב זאת במחשב מאחר ונציגת השירות הקודמת אמרה לי שזה עד נובמבר הוא אמר לי שאין לי מה לדאוג הוא רשם זאת. בתאריך ה-23 ליולי התקשרתי שוב לחברה והודעתי שאני רוצה להתנתק, הנציג הודיע לי שהוא מנתק אותי. באותו רגע שמחה ומאושרת התקשרתי לחברה מתחרה וביקשתי להתחבר. אני חייבת לציין שעברו מאז שלושה חודשים ואין לי שום בעיה לא באינטרנט ולא בתוכנת הונטרילו. ואני כמובן במהירות של 1.5. היום אני מגלה שאני ממשיכה לשלם לחברה כשהתקשרתי שוב הם הודיעו לי שאני מחויבת עד נובמבר שנה הבאה ואותו נציג שירות שדיבר איתי לפני שלושה חודשים זוכר את השיחה והוא לא אמר לי שהוא מנתק אותי, (מה שמפתיע אותי הזיכרון של אותו נציג שמדבר עם עשרות בני אדם כל יום זוכר ספציפית את השיחה איתי לפני שלושה חודשים) וזה למרות שהם הפרו את ההסכם שלהם איתי בכך שהם לא פתרו לי את בעית האיטיות והניתוקים וכמובן חסמו לי את הכתובת של ונטרילו.
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתה של גב' קיויתי טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה