פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיית מהירות גלישה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח כבר שנה וחצי בחברה .כבר מהימים הראשונים היו לי בעיות בגלישה ובקו הטלפון, במשך כל תקופת ההתחייבות הייתי בקשר טלפוני עם המוקד הטכני דבר שהצריך המון זמן מהזמן המועט שיש לי למשפחה, והיה כרוך בהמון הוצאות על חשבון הפאלפון .אך דבר לא הועיל. אני נמצא בחבילה הנקראת "בנדיט" שזה אומר שאני משלם ל012 גם על ספק וגם על תשתית והם יש להם סידור עם הוט מה שאומר שאני מבחינתי לא קשור להוט, וכך יוצא שכל פעם שיש לי בעיה הם זורקים אותי מאחד לשני ואף אחד לא פותר את הבעיה. לאחר סיום ההתחייבות של השנה הראשונה ההייתי אמור לחדש חוזה אך אמרתי להם שככה עם כל הבלאגן הזה אני לא ממשיך. לאחר מסכת שיכנועים ,הטבות והבטחות שהבעיה תפתר/נפתרה הסכמתי לחדש חוזה למהירות של 2.5 מה שקורה כיום בפועל זה שאני לא מקבל אפילו מהירות של 1 וזה מתועד ע"י טכנאי של 012
ועכשיו במשך כחודש+ אני רוצה להתנתק מכיוון שהם לא עומדים בחוזה וחוסר שביעות רצון משווע הם מערימים עליי קשיים, וכרגיל הם זורקים את האשמה מ012 להוט ולהיפך וביינתים בזמן זה הם ממשיכים לגבות כסף על מהירות של 2.5 ואני אוכל את הלב.










זיכוי על כל התקופה שהייתי מחובר אליהם, וניתוק. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר אטיאס טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. נשמח להמשיך לעמוד לשירותכם בכל עת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה