פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שגויים ואי זיכוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש אוקטובר פניתי לגבי חשבונית שהתקבלה על סכום לא ריאלי של כ-360 ₪ בגין שיחות לחו"ל(תאילנד, הודו, ארה"ב).

לאחר עיון בפרטי החשבונית שמתי לב כי התמחור של דקת שיחה לא היה כפי שסוכם עם נציג מכירות ב- 12/2008, בשיחתי הראשונה עם נציגת השירות לא הגענו לעמק השווה ולכן הבטיחה
שאחראי יחזור אלי לביצוע סגירת מעגל, באופן לא כל-כך מפתיע לא היתה שום חזרה, של הנציגה או של אחראי מעליה.

בפניייתי השנייה(לאחר מספר ימים) נכחתי לדעת שלא תועד על כך כי מנהל אמור לחזור אלי. באותה השיחה דרשתי לשוחח עם מנהל ועל כך כי הכסף יוחזר לחשבון בהקדם האפשרי.
האחראית ששוחחה עימי אמרה כי אינה רואה לנכון לבצע את הזיכוי וכי "זאת התשובה של החברה", בדרישתי לדבר עם מישהו יותר בכיר ממנה נענתי בשלילה ואמרה כי תבדוק את הדברים פעם נוספת ותחזור אלי בעוד כ-24 שעות.
בשיחה השנייה של המנהלת העלתה כי בדקה את הדברים יותר לעומק וכי החברה תזכה אותי על ההפרש(300 ₪ כולל מע"מ) וכי הזיכוי יעבור לכ"א תוך 30 ימי עסקים, כשלעצמו פרק הזמן הוא לא ריאלי ולא מתקבל על הדעת!

לפני מספר ימים בדקתי אל מול חברת האשראי האם הכסף הועבר לחשבון אך כפי שציינו בפני כי שום זיכוי לא הוזן לכרטיס.
פניתי פעם נוספת לשירות והנציגה אמרה כי המקרה חריג וכי תעדכן אותי בבדיקות שתעשה ותדאג להחזרת הכסף בהקדם לאמצעי תשלום. בפועל לא קרה דבר ואף אחד לא חזר אלי!
ביום חמישי, ה-19/11/09, התקשרתי לשירות בפעם המי יודע כמה אך התשובה היתה זהה כי "עובדים על זה" חמור מזה הנציגה עוד לפני שדיברה איתי שמה אותי על המתנה של כ-3 דקות ללא סיבה בטענה שהיתה צריכה לטפל בלקוח קודם.
דבר שלא מתקבל על הדעת ולא אמור לעניין אותי כלקוח!
עוגמת נפש וטרטור סוג הנזק :
זיכוי ופיצוי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר סמוטקין טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה