פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כאוס בלגן ושקרים בלתי פוסקים בחברת 012! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב

הנני לקוח חדש של חברת 012. הצטרפתי הן לשירותי האינטרנט שלהם דרך תשתית של הוט וכן הצטרפתי לשירותי הטלפון וכן בשירותי טלפון לשיחות לחו"ל.

לצערי הרב הבלגן לא אחר מלהתחיל על ההתחלה. כל פעם שדיברתי עם נציג שירוחת כזה או אחר קיבלתי תשובה אחרת לגמריי. יד שמאל איננה יודעת מה יד שמאל של השני עושה.

תחילה הגישה חברת 012 בעורמה חיוב על הראוטר שרכשתי ב 24 תשלומים בעוד שאני סיכמתי עם הבחורה שמכרה לי את הראוטר על 6 תשלומים בלבד! מדוע עליי לשלם 300 שקל ב 24 תשלומים? כאשר פניתי לחברת 012 בעניין נאמר לי שמשום מה "הם לא רואים" את זה שביקשתי 6 תשלומים. הסברתי שזה מגוחך לשלם את זה ב 24 תשלומים שכן מעולם לא ביקשתי את זה.
נציגת השירות הפנתה אותי לחברת האשראי, שם הפנו אותי שום אליהם וכשראו שהכל מתנהל לא בצורה הגיונית המליצו לי למלא הכחשת עסקה וכך עשיתי.

בכך לא תמו התלאות עם חברת 012 שכנראה הולכת על מדיניות הסמוך או יותר נכון שיטת הניסוי והתהייה. היום קיבלתי את החשבון הראשון! שלהם בדואר. מה אני רואה? חברת 012 חייבה אותי לא פחות מ 172 עבור התקנה של האינטרנט בעוד שנאמר שההתקנה חינם. שוב, דוגמא ניצחת לשיטת העבודה שם. נציגת השירות שאיתה דיברתי אמרה שיזכו אותי.

בדיקה נוספת של החשבונית מראה ש 012 מצפצפים על החוק ועל זה שהעסקה בבירור והעבירו אותה שוב! כלומר, העבירו אותה תחת סעיף אחד ושוב ב 24 תשלומים. חברת 012 מתנהגת בבריונות שלא ראיתי מעולם וכמובן ידה הארוכה לא בוחלת בשום אמצאי על מנת לחייב את כרטיסי האשראי של הלקוחות. פניתי שוב בערב לחברת האשראי ושם נאמר לי שברגע שהם יעבירו שוב את העסקה שנמצאת בבירור הם מיידית יחסמו.

בנוסף שאלתי את נציגת השירות מתי אקבל נקודות למועדון הנוסע המתמיד בגין התשלום לאינטרנט. הנ"ל לא ידעה על מה אני מדבר ואמרה לי שהעניין בטיפול. כל דבר בטיפול ב 012 אולם תפסת מרובה לא תפסת.

אני דורש מיידית:

א. לקבל זיכוי מיידי על ההתקנה שנעשקה ממני שכן אם לא הייתי שם לא בחשבונית לא הייתי מקבל לעולם החזר. מי יודע כמה לקוחות חוייבו ואינם יודעים.

ב. לקבל זיכוי מיידי על עסקת רכישת הראוטר שחברת 012 העבירה במרמה פעמיים וזה בניגוד לחוק תוך צפצוף על כל כלל אתי.

ג. לדעת מתי אקבל נקודות לחשבון הנוסע המתמיד שלי בחברת אל על ואיך הולכת פרוצדורות העברת הנקודות

לתשובתכם הדחופה בעניין (בתקווה) והעניינית אודה
עוגמת נפש, בזבוז זמן, טרטור סוג הנזק :
לקבל תשובות במיידית לכל השאלות שלי ושמישהו שם יתעורר! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר פיסו טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. נשמח להמשיך לעמוד לרשותו בכל עת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה