פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בלגן כאוס ושקרים בחברת 012 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב

הנני לקוח חדש של חברת 012 שהצטרף ללקוחות החברה לפני כחודש. לצערי הרב מאז ההצטרפות חוויתי רק עוגמת נפש, טרטור, וכאוס של נציגי השירות. יד שמאל לא יודעת מה יד ימין עושה ובכל פעם מקבלים תשובות אחרות.
כאמור הצטרפתי הן לשירותי האינטרנט עם תשתית של הוט, לשירותי הטלפון וכן לשירותי השיחות לחו"ל.
הכל התחיל כאשר לפתע בחשבונית הראשונה של חברת האשראי בו לפתע אני רואה שאני מחוייב על הראוטר שרכשתי ב 24 תשלומים כאשר סיכמתי שחור על גבי לבן עם נציגת השירות שמכרה לי את הראוטר ל 6 תשלומים בלבד. מדוע עליי לשלם 24 תשלומים עסקה שעולה 300 ומשהו שקלים? מעולם לא ביקשתי זאת. כאמור פניתי לחברת 012 ושם אמרו לי שמשום מה אצלם זה לא מופיע ושעליי לפנות לחברת האשראי שיסדרו את עניין התשלומים. פניתי לחברת לאומי קארד שם נאמר לי שעליי למלא הכחשת עסקה וכך עשיתי. כאמור העסקה בבירור.

מכאן לא הסתיימו התלאות אלא רק גדלו. בחשבונית הראשונה שהגיעה אליי היום בדואר אני מגלה לתדהמתי שחברת 012 שפועלת בשיטת הניסוי והתהייה וידה קלה על ההדק בכל מה שנוגע לחיוב כרטיסי האשראי של לקוחותיה שחייבו אותי בגין התקנת האינטרנט וביקור הטכנאי בביתי כאשר נאמר לי שחור על גבי לבן שההתקנה הינה חינם. פניתי לנציגת השירות שם לאחר בדיקה ארוכה נאמר לי שיזכו אותי בגין הנ"ל.

לתדהמתי אני מגלה שלמרות שהעסקה על רכישת הראוטר נמצאת בבירור החליטו בחברת 012 להעביר את אותה עסקה פעמיים! וזאת בניגוד לחוק ובניגוד גמור לזה שהעסקה נמצאת בבירור בגלל עניין התשלומים. כלומר, חברת 012 העבירה עסקה נוספת של 300 ש"ח על מנת להבטיח לעצמה את קבלת הכסף למרות שהעסקה בבירור. חברת 012 פועלת כפי הנראה בשיטות מאפיונריות ולא בוחלת בשום אמצעי. חברת 012 פועלת בניגוד גמור לחוק או יותר נכון מצפצפת על החוק. פניתי שוב לחברת כרטיסי האשראי הערב ושם נאמר לי שברגע שהם יעבירו את העסקה שוב עליי להגיש הכחשת עסקה ואז הדבר יעבור לבירור נוסף שכן כנראה מדובר בדרך שיטתית של חברת 012.

בנוסף ניסיתי לברר מתי אקבל נקודות למועדון הנוסע המתמיד שלי בגין התשלומים לאינטרנט נאמר לי על ידי נציגת השירות שהיא לא מכירה בכלל דבר כזה ושעליי לפנות לא על. הסברתי לה שהנ"ל כלל וכלל לא קשור לאל על שכן זה תפקיד של חברת 012 להעביר נקודות למועדון הנוסע המתמיד שלי. הנ"ל הבטיחה לבדוק ואמרה שזה בטיפול. את המילה בטיפול אני כבר שומע מאז שהצטרפתי.

אני דורש מיידית:

א. לקבל מיידית הסבר לחיוב הכפול של עסקת הראוטר

ב. לקבל מיידית זיכוי על ביקור הטכנאי. מי יודע כמה לקוחות שילמו בגין התקנה של טכנאי ולא עלו על זה. כנראה שמדובר בשיטה בחברת 012

ג. לדעת מתי אקבל נקודות למועדון הנוסע המתמיד שלי באל על מחברת 012

לתשובתכם העניינית בתקווה בנדון אודה
טרטור, בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל תשובות לכל מה ששאלתי! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר פיסו טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. נשמח להמשיך לעמוד לרשותו בכל עת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה