פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה צרכנים סגירת חוזה טלפוני על סמך פרטים כוזבים ונתונים שקריים על ידי נציגי 012 נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.11.09 פניתי לשרות הלקוחות של 012 בבקשה להתנתק.
נציג אומר שבכדי לצאת מהתחייבות אני מוכרח לשלם קנס כיוון שההתחייבות עד 09.2010
וגובה הקנס הוא תשלום חודשי כפול מספר חודשים שנותרו.
אבל בזמן חתימת החוזה לא נמסרו לי פרטי היציאה מההתחייבות ופרטי הקנס!!!

הועברתי לנציגה אחרת המתנתי כ-10 ולאחר שיחה איתה הציעה שהם יחזרו אלי אחרי 18.00
כמובן אף אחד לא חזר אלי!!!

אחרי 10 יומים התקשרתי שוב, לאחר המתנה ארוכה נציגה אומרה לי שנציג שטיפל בי עסוק בשיחת טלפון אחרת ויחזור אלי כשהתפנה.
כמובן אף אחד לא חזר אלי!!!

אחרי יומיים התקשרתי שוב. אחרי שיחות והמתנות דיברתי עם מישהי יותר בכירה. שיחה איתה לא פותרה את הבעיה.
ביקשתי לדבר עם נציג יותר בכיר. הובטח לי שתוך 72 שעות אני אקבל שיחה עם בכיר.
מיותר לציין שאף אחד לא חזר אלי.

בכל שיחות שלי עם נציגי 012 הייתי מציעה להם להשמיע שיחת "חתימת חוזה" ולהוכיח שאני הייתי מודע בפרטי היציאה מההתחייבות וגובה הקנס. כמובן שהם סירבו לעשות את זה.

וכמובן כל שיחות שלי איתם מוקלטות.

עכב הטעיית לקוח בזמן חתמת החוזה אני דורש ניתוק ללא כל תשלום מתאריך 15.11.09 החזר כספי על כל התשלומים מתאריך הזה . או אל 012 להוכיח אל מודעות שלי בכל פרטי העסקה.
בזבוז זמן ועגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי וניתוק ללא כל תשלום פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר לנדשטרס טופלה ע"י מנהל במחלקת שירות הלקוחות של חברתנו. נשמח להמשיך לעמוד לרשותכם בכל עת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה