פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירות אינטרנט שלא סופק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-7/5/2008 לטענת חברת 012 התקשרתי אליהם וביקשתי להתחבר לשרות אינטרנט במסגרת עסקת באנדל עם הוט. לטענתם הסכמתי להתחייב לשנה וזה למרות העובדה שלא היה (ועדיין אין לי) מחשב, אין להם שום אמצעי תשלום שלי, שום חתימה שלי שרציתי או הסכמתי לשרות אפילו לא שיחה מוקלטת אלא רק תיעוד שנציג השירות כתב שרציתי והסכמתי להתחייב לשנה שלמה!!!
בדבר אחד הם צודקים באמת התקשרתי בזמנו לברר עם שירות האינטרנט אבל בהחלט לא להתחייב!!!! למה להתחייב כשלא גולשים??? (בהחלט אפשר לבדוק שלא השתמשתי בשירות).
בספטמבר 2008 התקשרתי למוקד 012 לאחר שהגיע אלי הביתה חיוב לחשבון ולאחר שיחה עם נציגת שירות הבנתי שלא משנה שלא רציתי אינטרנט, שלא ביקשתי, שלא התחייבתי אני צריכה לשלם!!!! על מה? אין לי מושג.
באותה שיחה עם הנציגה בחודש ספטמבר היא אמרה שנכון שלא גלשתי , אין אמצעי תשלום אבל בכל מקרה היא תשלח לי שובר על סך 200 ש"ח ובזה נסיים את העניין.היא לא שלחה כלום ולכן הבנתי שזו טעות.
לפני מספר ימים הגיע לי שובר על סך 599 ש"ח לשלם וכשביררתי במחלקת גבייה
אחראית במחלקת גביה בשם סיוון אמרה שהנציג כתב במחשב שאני רוצה להתחבר ולהתחייב לשנה וזה מספיק ושהיא מעבירה את זה לטיפול משפטי ושזה לא משנה שלא גלשתי או שאין אמצעי תשלום ושלא ביקשתי להתחבר לשרות לשנה.
מישהו אחר היה מתייאש כי כמובן מה שכתבתי כאן זה יחסית בקצרה אבל כל החוסר מקצועיות של המוקדנים שמעבירים אותך מאחד לשני ואין להם מושג על מה מחייבים אותך ואני בעצמי כבר לא יודעת מה הם רוצים!!!
אני לא אשלם על משהו שאני לא צריכה לשלם עליו אבל מישהו אחר כשאומרים לו שזה עובר לטיפול משפטי יכול להילחץ מזה ולשלם גם כשהוא לא צריך לשלם.

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתה של גב' מור טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה