אי ניתוק |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לי ולשותפי לדירה היה חשבון ב-012 אשר שולם והיה רשום על שם שותפי.
ביולי שנה שעברה השותף עבר דירה. התקשרתי ל-012 על מנת לשנות את שם החשבון ואמצעי התשלום. אמצעי התשלום אכן שונה בלי בעיה, אך את שינוי שם החשבון החברה התנתה בהתחייבות מצידי לעוד תקופה (בזמן זה כבר לא הייתי מחויב). לא הסכמתי להתחייב וכך נותר המצב.
בתחילת ספטמבר 2009 עברתי לנטוויז'ן. שלחתי פקס ביטול ל-012 כאשר שם בעל החשבון הוא שותפי לדירה לשעבר ושם מחזיק כרטיס האשראי הוא אנוכי. (פקס הביטול הוא בפורמט קבוע הנשלח מנטוויז'ן).
באוקטובר לא קיבלתי חשבונית בדואר אך ב-3 לנובמבר הגיעה חשבונית ועקב כך שמתי לב שאני משלם כבר חודשיים עבור שירות שביקשתי לנתק.
התקשרתי למוקד הלקוחות, שם הבהירו לי חד משמעית שלא ניתן לבטל את השירות בפקס (אף כי ניתן גם ניתן לפי הוראה שיצאה ב-2008.), בנוסף, טענו כי פקס זה מעולם לא הגיע למוקד (אף כי יש בידי את אישור השליחה של הפקס). בסופו של דבר סיכמנו כי אני אשלח שוב את הפקס בתוספת אישור השליחה ופקס זה יועבר למחלקת חשבונות על מנת לזכותי.
בסוף חודש נובמבר התקשרתי שוב למוקד על מנת לברר בנוגע לזיכוי. כמובן, שלא היה זכר לסיכום שהיה לנו בשיחתי הקודמת עם המוקד. שוב, הבהירו לי כי 012 לא מנתקת חשבונות על פי שליחת פקס (בניגוד לחוק ותוך הטעייה מכוונת של הלקוח). כאשר ביקשתי כתובת של מחלקת כספים נאמר לי שאני יכול לשלוח פקס למוקד (האירוניה בהתגלמותה..).
שורה תחתונה, לא הסכימו לזכות אותי על החודשיים מאז שליחת הפקס, בהם שילמתי מחיר חודשי מלא. סה"כ הזיכוי הדרוש 2*52.45=104.9 ₪.
אשמח אם תוכלו לעזור לי בקבלת כספי חזרה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי - חודשיים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|