פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמתלאה של ביטול חוזה - גבייה של כול החודשים עד לסיום החוזה, לאחר ניתוק נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במשך שנים קבלתי שרותי אינטרנט מ012 והייתי מרוצה מהם.
החלטתי להתנתק ולעבור לספק חדש בגלל פתרון טכנולוגי אמיתי של סינון אינטנרט ("אינטרנט נקי"),
הודעתי על התנתקות בצורה מסודרת (מייל+ טלפון +פקס).

יש לציין שאין לי כול ציוד שלהם, רק משתמש וסיסמה שאותם בלבד הוצרכו לנטרל.

וחוייבתי על כול החודשים עד לסוף החוזה (שיהיה של 15 חודש) של כ 9 חודשים.
טענתי בפניהם שזכותם לקחת קנס סביר על הניתוק, אבל לא את כול החודשים עד לסיום החוזה.... וללא הועיל...
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הצבור שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
התלונה טופלה ע"י מחלקת פניות הצבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה