פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
עקב בעיות בגלישה וניתוקי הטלפון הרבים פניתי לנציג שרות מיותר לציין כמה זמן צריך לחכות עד שעונים לאחר שענה נציג השרות לטלפון הסברתי על הבעיה ועל השרות הרע שאני מקבל ועל רצוני להתנתק הועברתי לנציג שרות אחר מטפל בעיות המסוג שאני מציג ושוב הייתי צריך לחכות על קו הטלפון זמן ממושך לאחר שענה נציג השרות שוב הייתי צריך להסביר לו על הבעיה ועל רצוני להתנתק ושוב הועברתי לנציג שרות אחר שמבצע ניתוקים ושוב הייתי צריך לעבור את אותה התעוללות וחכות זמן ממושך עד שהאדון שאמור לטפל ברצון שלי להתנתק ושוב היתי צריך להסביר את כל הסיפור מהתחלה לאחר שיחה ממושכת עם נציג השרות והבעתי את רצוני להתנתק מהשרות נאמר לי שאני בהתחייבות ולכן אין הוא יכול לנתק אותי היות ולא זכרתי שהתחיבתי בקשתי לראות מסמך חתום או שיחה מוקלטט נאמר לי שאין מסמך כתוב אבל יש שיחה ביקשתי לשמוע את השיחה כדי שאוכל לשלם את קנס היציאה במידה ויש כזה נאמר לי שאין באפשרותם להשמיע לי רק דרך בית משפט בקיצור הדרך להפסיק את השרות הגרוע עוברת דרך התעוללות נפשית שהמון אנשים לא מסוגלים להתמודד איתה
לכן אני מבקש ללכת עד הסוף גם אם זה יגיע לבית משפט אני ישמח מאוד לקבל מיכם יעוץ

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הצבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
התקלה בקו הטלפון טופלה לשביעות רצונו של הלקוח . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה