פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי נושא התלונה:
אקהאוז רז שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תיאור הבעייה מופיע במכתב ששלחתי למחלקת תלונות/מחלקה המשפטית של 012.
מיותר לציין ששירות הלקוחות ה"נהדר" שלהם לא טרח לענות לי או אפילו לאשר את קבלת המכתב, ולומר לי האם הם מתכוונים לטפל בבעייה.
משיחות עם חברים נאמר לי ששירות הלקוחות של החברה ידוע כבעייתי כבר זמן רב.
אשמח מאוד לעזרה. להלן המכתב:

הנדון: דרישה לביטול מסלול אינטרנט והחזר כספי מלא עבור לקוח מספר 207101157
פרטי הבקשה:
1.במהלך חודש נובמבר השנה, התקשר הח"מ עם חברת 012 סמייל (להלן החברה), בבקשה לשירותי אינטרנט לביתו.
2.חשבון האינטרנט בבית הח"מ הינו על שם אשתו מאיה אקהאוז (לשעבר מאיה דגן).
3. הח"מ פתח חשבון אינטרנט עבור עצמו, לפני כ שבע שנים, כאשר היה סטודנט בבאר שבע בכתובת: ווינגייט 72/32 וגר בשכירות אצל גברת טריגאלו אסתר. מזה למעלה משש שנים, הוא אינו גר שם.
4. החשבון הנוכחי על שם הח"מ הינו עבור הוריו הגרים ברחוב האגוז 10, הרצלייה ומשתמשים בו עבור שיחות לחו"ל בלבד.
5. כאשר הח"מ התקשר עם החברה בבקשה לשירותי אינטרנט, ביקש שירותי אינטרנט עבור עצמו ולא עבור הוריו שכן הם משתמשים אך ורק בשירותי הטלפון, ומעולם (למיטב ידיעת הח"מ) לא השתמשו באינטרנט בכתובת זו. מה גם שמהירות של 750 קילובייט הינה ישנה מאוד וכמעט ואינה שמישה.
6. בעת הבקשה, לא אושרה עם נציג השירות\ המכירות של החברה הפרטים הבאים: כתובת השירות, מספר כרטיס אשראי (הכרטיס המחויב הוא על שם שושנה אקהאוז אמו של הח"מ), מספר תעודת זהות של בעל הכרטיס. אימות כל אחד מהפרטים ההכרחיים הללו, היה פותר בקלות את הבעייה, ומונע אי נעימות רבה מהחברה ומהח"מ גם יחד. כמו כן היה מונע את כתיבת מסמך זה.
7. בשיחה שערך הח"מ מייד עם היוודע טעות החברה, ערך שיחה עם ענבל מנהלת שירות הלקוחות.
8. בשיחה הובהר לענבל, והיא הסכימה, כי במצב כיום, החברה מחייבת לקוח מבלי שהסכים/הביע רצון/ יכול להשתמש בשירות החברה.
9. מצב זה הינו בלתי נסבל על הח"מ
10. לח"מ אין כל כוונה להמשיך ולקבל את שירותי החברה.
11. בגלל כל האמור לעיל, אדרוש לבטל מיידית את כל חיובי האינטנט לחשבון הנל, ולהחזיר מיידית כספים שנגבו.
12. אני פונה בבקשה לחברה, לערוך סדר יזום על ידה בחשבונות, להסדיר עניני שמות, כתובת מספר כרטיס אשראי וכו' על מנת למנוע טעויות אלו. על מנת להדגים את הבלבול הסורר בחברה: בחשבון המצורף רשומה הכתובת האגוז 10/32 כאשר אין כזו כתובת באמת. הכתובת היא האגוז 10. המספר 32 נשאר בטעות מהכתובת הישנה בבאר שבע, כאשר החשבון היה על שם הח"מ ולא על שם הוריו. בנוסף אף אחד מטעם הח"מ מטה כבר לא גר אצל גברת טריגאלו כבר למעלה מ-6 שנים.
13 בתור לקוח נאמן של החברה זה כמה שנים אני לא מצפה שתדרשו אימות של הדברים. אבל אם אין לכם שום ברירה תוכלו להתקשר לטלפון 050-6579120. רק נציגים אדיבים, המבינים את מהות התפקיד "שירות לקוחות" מוזמנים להתקשר, והמבין יבין!!!
14. בברכה רז אקהאוז
בזבוז זמן, פגיעה בכבוד, סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הצבור שם ותפקיד:
ראו פיתרון לעיל . תגובה:
פנייתו של מר אקהאוז טופלה לשביעות רצונו ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה