פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר חצוף נושא התלונה:
לשצ'ינסקי אליזבטה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
הייתי לקוח של חברת אינטרנט 012 במשך זמן רב, יותר מ-7 שנים.
החלטתי להתנתק משירות האינטרנט 012, לכן שלחתי פקס עם בקשה ב-13 לדצמבר, שבו הזכרתי על הוראה של משרד השידור לנתק לקוחות תוך יומיים מיום קבלת הבקשה.
ב-15 לדצמבר התקשרתי לברר מה המצב עם ההתנתקותץ הפקידה אמרה, שחברת 012 אינה מגיבה לפקסים וחייבים רק להתקשר! ויותר מזה הם (ב-012) לא יודעים על שום הוראה של משרד השידור לנתק לקוחות תוך יומיים או זמן אחר ושהם יעשו זאת מתי שהם מעדיפים, ושתוך 4-5 ימי עבודה יצרו איתי קשר. ורק אחרי 10 יומים ב-15 לדצמבר התקשרו להודיע על התנתקות. על שאלתי למה רק היום - ענו שאני לא עניתי ב-4 פעמים הקודמים. אבל זה שקר חצוף כי רק יום לפני התקשרו אליי מ-012 להציע שירות חדש וחוץ מזה אין לי שום צילצום בטלפון הנייד שלי שלא עניתי.
ועכשיו חברת אינטרנט 012 רוצה שאשלם עד 25 לדצמבר כולל שזה עוד 10 ימים מעבר ליומיים שעברו מ-15 לדצמבר(פקס שלחתי ב-13 לדצמבר).

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הצבור שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
התלונה טופלה לשביעות רצונו של הלקוח . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה