פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום גם לאחר הפסקת התקשרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ב02/06/09 ב14:40 בקשתי מחברת סמייל לסיים התקשרות, החברה בצעה הקפאה ללא ידיעתי למשך חודש (מס' פניה 37545252) ולאחר חודש הם המשיכו לגבות כסף ללא הודעה, הם גם גבו כסף על אותו חודש שהם ביצעו הקפאה, בשיחתי איתם אין להם הסבר למה הם ממשיכים לגבות ממני כסף עד היום. חשוב לציין שבאותו יום שביקשתי הפסקת התקשרות ,התחברתי לחברת אינטרנט אחרת (בזק בנלאומי). למעשה חברת סמייל לא מוכנה להחזיר לי את הכספים שהם גבו ממני במשך כחצי שנה, גם כאשר אין להם הסבר סביר או הגיוני לגביית הכספים הלא חוקי הזה.אודה להתייחסותכם , תודה מראש שלומי.
עלבון סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הצבור שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הלקוח טופל . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה